Direktlänk till inlägg 8 september 2007

Slut snart.

Av Sara - 8 september 2007 18:07

Nu slutar jag snart äntligen!

Blir kinamat med A & A. C är på smedjan och super sig full och firar nån som fyllt 30, hoppas dom får roligt trots att vädret inte är på deras sida.

Själv ser jag faktiskt fram emot en lugn kväll, efter den här dan känns det som att det behövs! Kommer må gott i morrn när jag vaknar pigg och C har betongkeps.. hihi


Nu ska jag jobba sista stunden, sen hem!!

 
 
Ingen bild

Jossan

8 september 2007 20:22

Ja tänka sig att alla inte har nå bättre för sig än att blogga. Hur hittade du mig då? *nyfiken*
Så C är fullgubbe på smedjan...hoppas du får en mysig kväll med kina. kram!

 
Rikke såklart!

Rikke såklart!

8 september 2007 21:09

hua stackars er som oxå ha arbetar helg..
fast medge att de är ganska härligt ändå...
I morse va man inte ett dugg bakfull...O lär inte bli i morgon heller om man inte får nått cp-ryck!

Fan Säääärah!stå i mot, o va nykter:D

Nämen tusan, nu ska jag fortsätta kolla på fotbollen, krama anki!
såg hon kommentrat o läst min blogg!

http://www.rikkenilsson.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 30 december 2008 14:34

Blir ingen bloggning imorgon eftersom vi håller på att byta internet och är utan just nu. Gott nytt år på ER! ...

Av Sara - 30 december 2008 14:32

Tänket bege mig en snabb sväng till helvetesbirsta och hoppas på bättre hjälp denna gång. Vill ju så gärna ha en systemkamera. Kanske denna blir min idag? då blir det bara hem och lära mig skiten så jag kan knäppa massa fina bilder imorrn!! Tjing tjo...

Av Sara - 30 december 2008 07:15

Julafton blev en lugn tillställning. Slutade runt 16 och då åkte jag och fick lite mat i magen hos min faster och fick även lite julklappar! Sedan åkte jag och hämtade hjärtat i sörnacksta och vi åkte hem och mös tillsammans! Juldagen var  jag ledig,...

Av Sara - 30 december 2008 07:14

Hur firar ni helst nyårsafton? I lugn och ro hemma med dom närmsta.    21.7 % Middag i goda vänners lag.    34.8 % Fest med kompisarna hela natten!    13 % På krogen    0 % I fjällen med skidor och stugfest!    8.7 % Jag firar inte nyår.    8.7 % Nåt...

Av Sara - 24 december 2008 12:44

.. av denna jobbiga arbetsdag... vi har faktiskt haft en himla mysig dag hittills. Julfrukost, grötlunch och sällskapspel som vi fortfarande håller på att beta av. Akuten håller sig hittills (peppar peppar) väldigt lugna. Hoppas att det fortsätter så...

Ovido - Quiz & Flashcards