Alla inlägg under september 2007

Av Sara - 25 september 2007 12:00

är min bil Pärlan.


Och nej, den är inte till salu!


Av Sara - 25 september 2007 11:58

är min vän Madde.

Och nej, hon är inte singel!

Av Sara - 25 september 2007 09:33

Om nån har ett jobb över till mig så är det bara att hojta!

Jag är redo att jobba den 24 oktober.

Jag är en jävel på att jobba och har typ 5 sjukdagar dom senaste 3 åren.


Först till kvarn..










hehehehe

Av Sara - 25 september 2007 08:19

Fick just veta att precis som det var sagt går min anställning ut i slutet av oktober. Chefen och alla andra har hoppats att dom skulle häva uppsägningen på grund av att hon som skulle ta min tjänst från början inte klarade av jobbet. Dom har nu hittat ännu en ny person som varit inom landstinget längre än mig som alltså kommer ta min tjänst.


Satan vad jag fick lust att bara gå hem och aldrig gå hit nå mer.

Av Sara - 25 september 2007 08:18

Jag tycker inte det

bilden på mitten råkade jag kapa det vesäntliga me bilden,

en riktig buttfist! (hela näven i röven)

Läs mer på Expressen

Av Sara - 25 september 2007 08:05

Av Sara - 25 september 2007 08:01

Vad är det bästa med hösten?


Att det blir fina färger på träden!    22.2 %

Att det regnar mer då!    0 %

Att det blir kallt!    0 %

Att det blir mörkt!    0 %

Att man kan börja tända värmeljus och lyktor!    44.4 %

Att det snart är vinter!    11.1 %

Att man får köpa nya fina höstkläder i mörka färger!    11.1 %

Att skolan börjar!    11.1 %

Nåt annat svar...    0 %


Totalt har 9 personer röstat.
Omröstningen startade 2007-08-30 11:52

Av Sara - 25 september 2007 07:48

Spenderades med jogga/gå med min vän A. Kondisen har varit bättre...

Sedan blev det en lovely kväll framför Tv:n. Laddade upp med Cops såklart. Men det var avsnitt jag redan sett. Så jag lagade matlåda åt mig å C istället.


Sedan var det Idol! Är det bara jag som inte fattar vad Knut gör där??

Vad gäller Sam har jag nog bestämt mig att jag gillar han. Jag tror det. Men ingen är superövretygande för mig ännu.


Efter det var det ett program med Victora Beckham Snacka om att jag ändrade uppfattning om henne. Hon är ju asrolig. Hon fick ett uppdrag att kasta en baseboll i nåt evanemang och när hon kastat bollen sa hon

"Oj, jag trodde inplantatet skulle åka ut ur armhålan på mig" Är inte DET självironi om nåt?


Min söta kille är ju i soffköpartagen... Och han tror att han vill ha en soffa med "Mulvan"... Hehehe, jag tror minsann han menade Divan, men jag skrattade gott och fick något att reta honom för ett tag...


Idag tror jag minsann ni ska få en bild på min vackra bil... jo det ska ni..

Ovido - Quiz & Flashcards