Direktlänk till inlägg 13 oktober 2007

Äntligen..

Av Sara - 13 oktober 2007 18:31

Om 8 minuter tar vi emot sista beställningen från akuten.

Om vi har turen på våran sida har dom inte fått nån mer pat så vi kan åka hem då! (har kommit en beställning nu, grrrr)


Ska åka hem så fort pärlan kan ta mig och hämta lite kläder och gå ner i tvättstugan med torkställningen jag stal (lånade) igår.. oops, hoppas ingen behövde den...


Sedan! hem till min godbit som väntar med nån mumsig middag!

Blir bara en lugn kväll, jobbar ju faktiskt i morrn oxå, har inte så mycket päningar, C är inte nå pigg och det verkar som dom få kompisar som är kvar i stan och inte heller åkt på kryssning oxå ska ta det lungt.

Känns bra. Vi har ju trots allt nästan all paj kvar som vi måste äta upp =)

Blir nog mest C som får äta, jag tyckte den blev sådär... bad C köpa färsk annanas istället, det är mumsigt!!


Ikväll blir det en rysare - 28 weeks later tror jag den hette, nån som sett?


Nu! vill jag gå hem..

 
 
Ingen bild

rikke

14 oktober 2007 15:49

jag har sett den... o jag tyckte den soooog!!!
Alla skrackisar blir samre o samre.. nya b

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 30 december 2008 14:34

Blir ingen bloggning imorgon eftersom vi håller på att byta internet och är utan just nu. Gott nytt år på ER! ...

Av Sara - 30 december 2008 14:32

Tänket bege mig en snabb sväng till helvetesbirsta och hoppas på bättre hjälp denna gång. Vill ju så gärna ha en systemkamera. Kanske denna blir min idag? då blir det bara hem och lära mig skiten så jag kan knäppa massa fina bilder imorrn!! Tjing tjo...

Av Sara - 30 december 2008 07:15

Julafton blev en lugn tillställning. Slutade runt 16 och då åkte jag och fick lite mat i magen hos min faster och fick även lite julklappar! Sedan åkte jag och hämtade hjärtat i sörnacksta och vi åkte hem och mös tillsammans! Juldagen var  jag ledig,...

Av Sara - 30 december 2008 07:14

Hur firar ni helst nyårsafton? I lugn och ro hemma med dom närmsta.    21.7 % Middag i goda vänners lag.    34.8 % Fest med kompisarna hela natten!    13 % På krogen    0 % I fjällen med skidor och stugfest!    8.7 % Jag firar inte nyår.    8.7 % Nåt...

Av Sara - 24 december 2008 12:44

.. av denna jobbiga arbetsdag... vi har faktiskt haft en himla mysig dag hittills. Julfrukost, grötlunch och sällskapspel som vi fortfarande håller på att beta av. Akuten håller sig hittills (peppar peppar) väldigt lugna. Hoppas att det fortsätter så...

Ovido - Quiz & Flashcards