Direktlänk till inlägg 17 oktober 2007

Ett samtal..

Av Sara - 17 oktober 2007 08:33

Fick ett samtal igårkväll där en person visade sitt missnöje i att jag bloggar för dåligt.. tycker personen i fråga ska bli bättre på att kommentera jag!


Nåväl, hade en ledig dag igår. Vaknade när C gick till jobbet och började titta lite på nyhetsmorgon, men somnade om till 09.30 Skönt. Men fick hjärtklappning för jag insåg hur mycket jag skulle hinna. Varför har man alltid så jävla mycket som ska hinnas när man är ledig? Är det inte meningen att man ska få vara LEDIG då?

Nåja, jag for hem och började tvätta. Tänkte göra en snabbstädning men det slutade med en ordentlig storstädning med bytta gardiner och allt. Nu har jag höstfint hemma! Kanske dags man börjar vara där lite mer nudå..

Sedan for jag hem en snabbis till paranteserna och sökte ett jobb som går ut i dagarna. Sedan ringde jag en del viktiga samtal, fick faktiskt nästan allt jag hade tänkt gjort igår!

Och sen var det träning. Skönt!


Sedan kom C och vi kröp ner i soffan och mumsade färsk annanas,

det är gott det!


3.3 arbetsdagar kvar... ikväll , ev imorrn kommer bildbevis för hur himla upptagna vi är här på jobbet...


Nu ska jag gå å ringa A-kassan, antar att man kommer ha lite att göra med dom framöver... Suck.


Ikväll är det Engelska B igen. jag får hålla ut, det är inte så himla många gånger kvar nu och det går rätt bra. Så har man ju fått en del roliga kompisar där..


NU:låtsas jobba igen...

 
 
Ingen bild

Jossan

17 oktober 2007 15:25

Dämit, så vart allt mitt fel igen :)
Ja men det är ju inte kommentarerna som är roliga det är ju det du skriver.
Ananaspaj?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 30 december 2008 14:34

Blir ingen bloggning imorgon eftersom vi håller på att byta internet och är utan just nu. Gott nytt år på ER! ...

Av Sara - 30 december 2008 14:32

Tänket bege mig en snabb sväng till helvetesbirsta och hoppas på bättre hjälp denna gång. Vill ju så gärna ha en systemkamera. Kanske denna blir min idag? då blir det bara hem och lära mig skiten så jag kan knäppa massa fina bilder imorrn!! Tjing tjo...

Av Sara - 30 december 2008 07:15

Julafton blev en lugn tillställning. Slutade runt 16 och då åkte jag och fick lite mat i magen hos min faster och fick även lite julklappar! Sedan åkte jag och hämtade hjärtat i sörnacksta och vi åkte hem och mös tillsammans! Juldagen var  jag ledig,...

Av Sara - 30 december 2008 07:14

Hur firar ni helst nyårsafton? I lugn och ro hemma med dom närmsta.    21.7 % Middag i goda vänners lag.    34.8 % Fest med kompisarna hela natten!    13 % På krogen    0 % I fjällen med skidor och stugfest!    8.7 % Jag firar inte nyår.    8.7 % Nåt...

Av Sara - 24 december 2008 12:44

.. av denna jobbiga arbetsdag... vi har faktiskt haft en himla mysig dag hittills. Julfrukost, grötlunch och sällskapspel som vi fortfarande håller på att beta av. Akuten håller sig hittills (peppar peppar) väldigt lugna. Hoppas att det fortsätter så...

Ovido - Quiz & Flashcards