Direktlänk till inlägg 31 oktober 2007

Ett par dagar sen nu..

Av Sara - 31 oktober 2007 07:26

Var ett tag sen jag bloggade. Jag hinner inte. Och jag orkar egentligen inte heller. Man blir helt slut i skallen av att lära sig nya saker. Och det är väldigt mycket nytt!

Flera dagar i rad nu har Sara somnat runt 21, väldigt trevligt sällskap tycker nog C... men det blir väl bättre när man kommit in i allt. Sedan är det såklart annorlunda att jobba mån-fre. Lite både och det där, jag trivdes ju faktiskt med att jobba som förra schemat, även om det var tungt när helgerna kom - fast dom bara var 2 st på 8 veckor! men då fick man ju oftast en ledig dag i veckan och hann med väldigt mycket. Nu ska man hinna allt efter jobbet eller på helgerna, inte så kul att städa tex på helgerna. Menmen, man vet ju inte hur länge detta blir heller. Kanske är tillbaka på AS efter nyår? återstår att se...


Jag och syrran tyckte vi hade gjort ett smart drag och köpte Rod Stewart biljetter i julklapp till Mor,Far, Faster och hennes sambo. Skönt tyckte vi att vara klar med dom svåraste biljetterna.

Skit på oss då när mamma tillkännagav igårkväll att dom köpt biljetter till "Roddan" bästa platserna! skit oxå.. vi får komma på nåt annat.

Nästa problem är ju att vi har en kär far som fyller år på torsdag oxå. Och på lördag är det kalajs hemma. Då ska C introduceras för hela La familia.

Han är en aning nervös.. trots att han träffat både mor å far å syster o hennes snubbe. Det går nog bra, "han blir nog mest rädd".


Ikväll blir det staden efter jobbet och hitta present åt padre. Hoppas det går fort! Vill hinna med en välbehövlig promenad oxå. Man får ju inte en enda nypa frisk luft på hela dagarna, då är det skönt att promma på kvällarna.


Nu ska jag gå och titta om det finns nåt jag kan göra innan U kommer.


På återseende. Fast om jag ska vara helt ärlig lutar det åt att bloggen läggs ner inom en snar framtid.


hejpa!

 
 
Ingen bild

johanna

31 oktober 2007 17:01

nehedu sara....här läggs inte ner

 
Ingen bild

sis

31 oktober 2007 20:24

va??? varför ska du lägga ner den? Måste man blogga varje dag eller inte alls?? fixade du biogrejs?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 30 december 2008 14:34

Blir ingen bloggning imorgon eftersom vi håller på att byta internet och är utan just nu. Gott nytt år på ER! ...

Av Sara - 30 december 2008 14:32

Tänket bege mig en snabb sväng till helvetesbirsta och hoppas på bättre hjälp denna gång. Vill ju så gärna ha en systemkamera. Kanske denna blir min idag? då blir det bara hem och lära mig skiten så jag kan knäppa massa fina bilder imorrn!! Tjing tjo...

Av Sara - 30 december 2008 07:15

Julafton blev en lugn tillställning. Slutade runt 16 och då åkte jag och fick lite mat i magen hos min faster och fick även lite julklappar! Sedan åkte jag och hämtade hjärtat i sörnacksta och vi åkte hem och mös tillsammans! Juldagen var  jag ledig,...

Av Sara - 30 december 2008 07:14

Hur firar ni helst nyårsafton? I lugn och ro hemma med dom närmsta.    21.7 % Middag i goda vänners lag.    34.8 % Fest med kompisarna hela natten!    13 % På krogen    0 % I fjällen med skidor och stugfest!    8.7 % Jag firar inte nyår.    8.7 % Nåt...

Av Sara - 24 december 2008 12:44

.. av denna jobbiga arbetsdag... vi har faktiskt haft en himla mysig dag hittills. Julfrukost, grötlunch och sällskapspel som vi fortfarande håller på att beta av. Akuten håller sig hittills (peppar peppar) väldigt lugna. Hoppas att det fortsätter så...

Ovido - Quiz & Flashcards