Alla inlägg den 5 november 2008

Av Sara - 5 november 2008 11:30

Gårdagskvällen spenderades med en byggnadsingenjör och diverse diskussioner, visning av ritning och vi fick oxå veta lite mer saker vi måste ordna som vi inte visste.

Tex en byggfelsförsäkring  som vi inte kommer ha nån som helst hjälp av om nåt går fel under bygget. Men det är endå lag på att ha en sån försäkring. "det är sånt som bara kostar pengar" sa ingejören.


Suck.


Kvalitetsansvarig (kommer troligtvis bli han vi träffade igår) som måste gå på möten med kommun och han skriver under saker under byggets tid att allt gått rätt till. Men det är endå vi som är "byggherre" så i slutändan är det vi som står för felen som blir under bygget.

Kvalitetsansvarige kostar oxå bara pengar...


Dubbelsuck


Nu ska jag gå å käka en mumsig lunch. Denna vecka lyxar jag till med havregrynsgröt till lunch. Det är få poäng och gör att jag kan äta lite godare på kvällen... =)


6 kilo har jag gått ner men nu går det trögt för jag är lite lat.

Ska ändras på snarast!!

Av Sara - 5 november 2008 09:25

Min vän E och hennes pojkvän kom precis in på jobbet.

Dom hade varit på UL och det visade sig vara en liten Kille.

Så i april kommer Dante!

Så kul att dom nu kommer ha en av varje!! Spännande!

Av Sara - 5 november 2008 07:58

I VÄRLDENS HÄFTIGASTE LAND

Ovido - Quiz & Flashcards