Alla inlägg den 17 november 2008

Av Sara - 17 november 2008 15:02

Snart har jag jobbat klart för idag och ska iväg och handla en lång lista till mitt storbak i morgon! Sedan ska jag skynda mig hem och äta innan pumpen! Imorrn blir det nog bara en morgonprommis, sen tänker jag inte gå utanför dörren förrän jag bakat klart. På listan står: Stekpannebröd, Tekakor, kärleksmums och saffransbullar. MUMS! (kanske får jag unna mig nåt av det här goda till helgen?)


Nu ska jag jobba klart sista timmen.


Imorrn kommer min bästa svärmor hem från utlandet, måste hinna dit innan henne med min överraskning!


Och på lördag kommer Madde hem från USA, då blir det ordning på torpet igen!!


Tänk vad glad man kan bli av att ha några kommentarer att godkänna när man kommer in på bloggen. Mer sånt!! Tack för tipset oxå på fina pärmar, jag ska kolla där!

Ovido - Quiz & Flashcards