Alla inlägg den 6 november 2008

Av Sara - 6 november 2008 18:43

Glöm för fan inte att titta på svt2 ikväll 21.30

Himlen kan vänta heter programmet och det kommer garanterat ge er fler tankeställare än desperata hemmafruar eller annat dravvel.


Titta här.

Av Sara - 6 november 2008 18:21

Snart är veckans kjoltorsdag slutarbetad å då ska jag skynda mig hem och se på mamma mia med hjärtat. Hoppas den är så bra som Anki sagt nudå..

hon har verkligen gett mig höga förväntningar av den här filmen.


Har ni sett den?

Av Sara - 6 november 2008 11:58

Igårkväll efter träningen fick jag så jävla ont i axlarna. Antagligen hade jag stått och spännt mig under pumpen. Eller berodde det på att jag hade så grymt mycket vikter på stången...

Så väl hemma försökte jag att duscha kokhett och lägga på vetekudden men det hjälpte inte. Så jag gjorde det enda rätta och ringde till räddaren i nöden Lotte som gav mig en välbehövlig massage och la på liniment.

Så när jag kom hem brände ryggen REJÄLT och den var riktigt röd, ungefär som när vi var på kanarieholkarna och jag bränd mig. Men i morse när jag vaknade hade jag inte ont längre och när jag gav mig ut på morgonprommisen började det hetta igen. Härligt!!


När jag klev ur duschen ringde det på dörren. Det var en av grannarna i andra trappen som hört att vi skulle bygga hus och ville titta på lägenheten.

Populärt att bo på landet! alla bara byter lägenhet med varandra =)


Nu ska jag strax gå å äta lunch. Hör å häpna, det blir havregrynsgröt igen!

mumsigt värre....

Ovido - Quiz & Flashcards