Alla inlägg den 1 april 2008

Av Sara - 1 april 2008 07:21

Bestämde mig när jag kom innanför dörren igår och såg gardinerna att jag faktiskt tycker om dom väldans mycket. Så får C säga vad han vill. Fast han brukar inte lägga sig i inredningen särskillt mycket. Tur det, färgblind som han är... Så idag efter jobbet måste jag brassa ut till mor och far och lägga upp gardinerna!


Igår var det segt på träningen. Har ont i armarna idag. Och jag orkade inte laga nån mat igår heller. Gick bra med havregrynsgröt oxå. Tydligen.


Imorrn är jag ledig. Det ska bli skönt, då vankas det frissan osså måste jag handla löpare, kuddfodral och ett nytt överkast.

Sen hade jag tänkt försöka ägna mig åt kukhelvetesengelskaB... Jag har 3 uppgifter att göra klart... suck å stön. Men jag MÅSTE!!! Så jag hoppas nästan det är deprimerande väder i morrn med. När man måste sitta inne.


Nåväl! dags å jobbe...

Ovido - Quiz & Flashcards