Alla inlägg den 26 april 2008

Av Sara - 26 april 2008 17:35

Hade ju tänkt att ta det lungt efter jobbet ikväll men hjärtat ringde och sa att vi var bjudna på Grillfest och det viss man ju inte banga! Så det blir fest ikväll trots allt, men jag ska ju köra till jobbet i morrn så det får sluta drickas i tid! Inte min starkaste sida......... men försöka går ju alltid, man har ju bara ett körkort!


Just ja! RADIO & TV tjänst ringde mig förut.... scary.... svarade dock inte.


Av Sara - 26 april 2008 10:27

Och för mig är det jobbarhelg, men det gör inte så mycket när man har så tomt i plånboken som det är nu...

Igår var jag och madde på mässan, jag handlade smycken, tofflor, korv och såklart, världens godaste ost. Sedan åkte jag hem och gjorde mumsig paj. Precis när vi skulle mysa ner oss i soffan så ringde svärfar och villa låna pärlan i helgen då hans har gått sönder. Hehehe, rolig syn att se han åka omkring i min bil.. hehe. Så vi fick ge oss iväg med den men sedan vankades ostbricka och mys. Somnade väl runt 23.30 SKÖNT!

Vaknade tom innan klockan skulle ringa 07,15 i morse. Morgonprommis vankades och det var riktig tjockdimma, bilder kommer. Men det var friskt och skönt och man vaknade till! När jag kom hem hade hjärtat dukat upp värsta brakfrukosten, mums!


Nu ska jag jobba på så den här dagen går fort!!

Ovido - Quiz & Flashcards