Direktlänk till inlägg 9 april 2008

satan helvetes *^&%¤"!½

Av Sara - 9 april 2008 09:43

Jag blir så j-a deprimerad av detta väder. I morse var bilen helt jävla snöig för att motorvärmaren inte gått igång IGEN!! (händer bara när det snöat) Sedan såg man ju fan inget och att nån har köpt dåliga vinterdäck till mig har jag väl aldrig nämt förut? bilen for som en liten spottloska på vägen och jag fattade inte varför i hela helvete vi åkte varsin bil i morse när vi jobbar på samma ställe och ska hem båda två efter jobbet. Svor helvete satana. Men jag överlevde ju iaf. C var billig även denna morgon alltså...

stackars karl.


Osså kommer man till jobbet och där ligger en fin liten lapp och väntar att man gjort fel. Å så roligt!!! Denna dag var det nog meningen att jag skulle ligga kvar i sängen känns det som.


Efter jobbet ska vi åkte och lämna en soffa hos svärmor, hämta min istället och åka till mor och far med 8 kartonger som dom lovat att ta hand om. (resten av grejerna får jag väl ha i C´s barack eller nåt...)

Så nästa vecka hoppas jag att jag får skiten städad så jag sen kan lämna bort nyckeln och vara kvitt den där lägenheten!!


 
 
Ingen bild

sis

9 april 2008 19:12

nyss hemkommen från Helex och ett, hör o häpna, combatpass... jag hade tagit en step-biljett men ångrade mig. Stort va?!! ååå måste oxå sola...Brunt fläsk är helt klart snyggare än vitt fläsk! Kramen! När slutar du på fredag?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 30 december 2008 14:34

Blir ingen bloggning imorgon eftersom vi håller på att byta internet och är utan just nu. Gott nytt år på ER! ...

Av Sara - 30 december 2008 14:32

Tänket bege mig en snabb sväng till helvetesbirsta och hoppas på bättre hjälp denna gång. Vill ju så gärna ha en systemkamera. Kanske denna blir min idag? då blir det bara hem och lära mig skiten så jag kan knäppa massa fina bilder imorrn!! Tjing tjo...

Av Sara - 30 december 2008 07:15

Julafton blev en lugn tillställning. Slutade runt 16 och då åkte jag och fick lite mat i magen hos min faster och fick även lite julklappar! Sedan åkte jag och hämtade hjärtat i sörnacksta och vi åkte hem och mös tillsammans! Juldagen var  jag ledig,...

Av Sara - 30 december 2008 07:14

Hur firar ni helst nyårsafton? I lugn och ro hemma med dom närmsta.    21.7 % Middag i goda vänners lag.    34.8 % Fest med kompisarna hela natten!    13 % På krogen    0 % I fjällen med skidor och stugfest!    8.7 % Jag firar inte nyår.    8.7 % Nåt...

Av Sara - 24 december 2008 12:44

.. av denna jobbiga arbetsdag... vi har faktiskt haft en himla mysig dag hittills. Julfrukost, grötlunch och sällskapspel som vi fortfarande håller på att beta av. Akuten håller sig hittills (peppar peppar) väldigt lugna. Hoppas att det fortsätter så...

Ovido - Quiz & Flashcards