Direktlänk till inlägg 10 april 2008

Rubrik saknas

Av Sara - 10 april 2008 11:20

Gårdagskvällen spenderades med att laga supergod kina mat (längtar redan till lunchen) Och sen tog jag en promenad med M. Igår var det tungt runt tjärn. Slöblask överallt. jobbigt. Men skönt när det var över.

Sedan tittade jag i vanlig ordning, med skräckblandad förtjusning på Barnmorskorna.  Jag är ju lite grann livrädd för att föda barn. Jag vet inte varför. Men när dagen väl är det går det nog. När kärringarna som föder barn på TV skriker håller jag för öron och blundar. Men när bebisen väl ligger där ser man att dom redan glömt allt det onda. Sjukt vad kroppen klarar. Christian är inte lika imponerad av det där programmet... undrar varför.. hehe



Imrose vaknade jag innan klockan ringde, det är härligt det!!

Tog en morgonpromenad med M och idag var det inte lika tungt. Trots att vi förbannade detta väder. Det var ju bar mark för en vecka sen!!


Nu är jag på jobbet, i morrn är det fredag och jag LÄNGTAR!! på lördag ska vi bjuda M & B på middag så ikväll är det storhandling på schemat. Ska upp till mor och hämta ett recept på världens godaste efterrätt sedan!! Men det är ju våghalsigt att göra nåt man aldrig gjort förut när man ska bjuda folk på middag. Men får jag till det där, kommer alllt bli så braaaa!!! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 30 december 2008 14:34

Blir ingen bloggning imorgon eftersom vi håller på att byta internet och är utan just nu. Gott nytt år på ER! ...

Av Sara - 30 december 2008 14:32

Tänket bege mig en snabb sväng till helvetesbirsta och hoppas på bättre hjälp denna gång. Vill ju så gärna ha en systemkamera. Kanske denna blir min idag? då blir det bara hem och lära mig skiten så jag kan knäppa massa fina bilder imorrn!! Tjing tjo...

Av Sara - 30 december 2008 07:15

Julafton blev en lugn tillställning. Slutade runt 16 och då åkte jag och fick lite mat i magen hos min faster och fick även lite julklappar! Sedan åkte jag och hämtade hjärtat i sörnacksta och vi åkte hem och mös tillsammans! Juldagen var  jag ledig,...

Av Sara - 30 december 2008 07:14

Hur firar ni helst nyårsafton? I lugn och ro hemma med dom närmsta.    21.7 % Middag i goda vänners lag.    34.8 % Fest med kompisarna hela natten!    13 % På krogen    0 % I fjällen med skidor och stugfest!    8.7 % Jag firar inte nyår.    8.7 % Nåt...

Av Sara - 24 december 2008 12:44

.. av denna jobbiga arbetsdag... vi har faktiskt haft en himla mysig dag hittills. Julfrukost, grötlunch och sällskapspel som vi fortfarande håller på att beta av. Akuten håller sig hittills (peppar peppar) väldigt lugna. Hoppas att det fortsätter så...

Ovido - Quiz & Flashcards