Direktlänk till inlägg 24 april 2008

Kjoltorsdag!

Av Sara - 24 april 2008 12:25

Ja, då var det jobb igen då! Var skönt med en ledig dag igår. Fick en del av allt jag skulle få gjort gjorda trots att jag fastnade i solen i 2 timmar. fick färg!! otroligt skönt var det. Sen var det träning med Sis, tung dag med kul!!

Idag ställde man klockan på 07,20 trots at tman inte började förrän 11!

Morgonprommis på schemat i vanlig ordning och idag fick jag även sällis av Madde och Jossan. Kul! Det går alltid fortare när man har nån att surra med!


Ikväll ska jag förmodligen åka och hämta min nya bil. Pärlan går i graven...

Ganska vemodigt. Min första bil. Men den har börjat krångla en del och vi vill inte kosta på den nånting så nu köps det nytt!!


Nu ska jag gå och käka lunch. supergod korv i ugn som min kille har gjort åt mig, han kan om han vill!! =)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 30 december 2008 14:34

Blir ingen bloggning imorgon eftersom vi håller på att byta internet och är utan just nu. Gott nytt år på ER! ...

Av Sara - 30 december 2008 14:32

Tänket bege mig en snabb sväng till helvetesbirsta och hoppas på bättre hjälp denna gång. Vill ju så gärna ha en systemkamera. Kanske denna blir min idag? då blir det bara hem och lära mig skiten så jag kan knäppa massa fina bilder imorrn!! Tjing tjo...

Av Sara - 30 december 2008 07:15

Julafton blev en lugn tillställning. Slutade runt 16 och då åkte jag och fick lite mat i magen hos min faster och fick även lite julklappar! Sedan åkte jag och hämtade hjärtat i sörnacksta och vi åkte hem och mös tillsammans! Juldagen var  jag ledig,...

Av Sara - 30 december 2008 07:14

Hur firar ni helst nyårsafton? I lugn och ro hemma med dom närmsta.    21.7 % Middag i goda vänners lag.    34.8 % Fest med kompisarna hela natten!    13 % På krogen    0 % I fjällen med skidor och stugfest!    8.7 % Jag firar inte nyår.    8.7 % Nåt...

Av Sara - 24 december 2008 12:44

.. av denna jobbiga arbetsdag... vi har faktiskt haft en himla mysig dag hittills. Julfrukost, grötlunch och sällskapspel som vi fortfarande håller på att beta av. Akuten håller sig hittills (peppar peppar) väldigt lugna. Hoppas att det fortsätter så...

Ovido - Quiz & Flashcards