Direktlänk till inlägg 24 november 2008

illamående...

Av Sara - 24 november 2008 18:59

C kom hem en sväng med medicin och åt middag med mej.. Jag var inte ett dugg hungrig trots att jag bara druckit 3 koppar te och ätit en macka på hela dan. Kontentan av att jag åt mat trots att jag inte  var hungrig är ett illamående som inte verkar vilja gå över... Suck. Alltid är det nåt!


Fick iaf lite energi mitt på dan när värktabletterna jobbade hårt. Drog ihop en omgång med saffransbullar. denna gången glutenfria så dom fick inte vara med på bild... dom blir ju aldrig lika fina. Men det är tur att dom smakar bra iaf!

Sen gick luften ur mig.


Just nu saknar jag träningen.. ungefär nu håller väl syrran på att köra slut på röva i pumppasset. Jag vill ju träna! vägningen på onsdag kommer nog inte gå så bra... men men, bara att kämpa på.. man kan ju inte rå för att man blir sjuk!


Ni vet väl att man kan se referenser vart ni kommer ifrån när ni läser min blogg? Det är fortfarande en del som inte ger sig till känna trots att jag vet att ni läser... illa illa, det tar väl ingen tid att skriva en liten kommentar??!

 
 
Trollena

Trollena

24 november 2008 19:26

Krya på dig!

http://trollena.bloggagratis.se

 
Ingen bild

sis

24 november 2008 20:41

sant...det var jobbigt att träna idag! Eller mer tungt än jobbigt! biceps har blivit min värsta...förut var det utfall! Hoppas du blir frisk snart! och om du fortsätter att vara sjuk och bara dricka te så kommer nog vägningen gå geschwint ska du se ;) pöss!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 30 december 2008 14:34

Blir ingen bloggning imorgon eftersom vi håller på att byta internet och är utan just nu. Gott nytt år på ER! ...

Av Sara - 30 december 2008 14:32

Tänket bege mig en snabb sväng till helvetesbirsta och hoppas på bättre hjälp denna gång. Vill ju så gärna ha en systemkamera. Kanske denna blir min idag? då blir det bara hem och lära mig skiten så jag kan knäppa massa fina bilder imorrn!! Tjing tjo...

Av Sara - 30 december 2008 07:15

Julafton blev en lugn tillställning. Slutade runt 16 och då åkte jag och fick lite mat i magen hos min faster och fick även lite julklappar! Sedan åkte jag och hämtade hjärtat i sörnacksta och vi åkte hem och mös tillsammans! Juldagen var  jag ledig,...

Av Sara - 30 december 2008 07:14

Hur firar ni helst nyårsafton? I lugn och ro hemma med dom närmsta.    21.7 % Middag i goda vänners lag.    34.8 % Fest med kompisarna hela natten!    13 % På krogen    0 % I fjällen med skidor och stugfest!    8.7 % Jag firar inte nyår.    8.7 % Nåt...

Av Sara - 24 december 2008 12:44

.. av denna jobbiga arbetsdag... vi har faktiskt haft en himla mysig dag hittills. Julfrukost, grötlunch och sällskapspel som vi fortfarande håller på att beta av. Akuten håller sig hittills (peppar peppar) väldigt lugna. Hoppas att det fortsätter så...

Ovido - Quiz & Flashcards