Alla inlägg den 12 mars 2008

Av Sara - 12 mars 2008 16:29

Av Sara - 12 mars 2008 16:22

Har du en utlandsresa planerad?

JA, snart! värme värme värme!!    42.9 %

Ja, till sommaren blir det en resa!    9.5 %

Nej, jag tycker Sverige är bra!    9.5 %

Jag har inte råd att resa!    14.3 %

Jag sitter bara hemma!    0 %

Nåt annat svar...    23.8 %


Totalt har 21 personer röstat.
Omröstningen startade 2008-01-16 08:05

Av Sara - 12 mars 2008 13:05

Varför är det alltid såhär att när folk inte är nöjda med vem som gått vidare så ska dom alltid försöka hitta på nån ursäk, titta här

För det vore väl HELT JÄVLA OMÖJLIGT att svenska folket är less på Carolas jävla divafasoner och vill se nån annan i globen?


Tydligen... jag tror däremot att det är så..

Av Sara - 12 mars 2008 12:58

Jag skrattade gott åt Måns Möller, jag tycker han är rolig. Hoppas länken funkar : att göra en crocker

Av Sara - 12 mars 2008 11:34

Igår efter jobbet åkte jag till lägenheten en snabbis och tömde frysen och stängde av den sedan. Nu är det snart flytt PÅ RIKTIGT....

När jag kom hem var jag rastlös. Ville göra nåt. åka nånstanns. Träfffa nån. träna eller promenera. Fast jag hade grym träningsvärk i benen och Christian hade ju åkt hem från jobbet pga sin rygg.

det blev inte ett jävlaste dugg gjort igår kväll.

Jag värmde vetekudden ett antal ggr och la på C´s rygg och masserade honom. Läste boken (inte så mkt kvar nu) Åt fruktsallad, jag tog bort apelsinerna och utslagen blev inte värre iaf... Sedan somnade jag i soffan precis efter House börjat. Attans.


Imorse efter lite påtryckning av Jossan (madde backade ut promenad så jag tänkte göra likadant) Men jag var ju vaken, lika bra att promma. Knatade ner till Jossan och barnen sedan gick vi. I början regnade det inte iaf. Alltid nåt. Efter ett tag tyckte inte Felix att det var så roligt att promenera. Kan inte en 1.3 åring förstå att det är nyttigt att promenera? hehe, tydligen inte. Men han somnade efter ett tag, stackarn.

Väl hemma, en aning blöt, men nöjd över att man fläskade sig iväg! Och det är ju alltid trevligt att träffas och snacka lite skit! Efter en dusch och frukost med hjärtat var det dags för jobb och där sitter jag nu... Detta vädret gör mig verkligen deprimerad... All snö försvinner... då får det lov att bli vår på en gång tycker jag!!


På lördag tiiiiiidigt åker vi till Åre och åker lite skidor (Så, ja, SIS, jag ska bort på lördag och jobbar till 16 på fredag! behöver inte du skicover och det då?? om du menar att jag kan låna så köper jag hellre, behöver ju egna grejer endå!)


Nu ska jag jobba lite, snart lunch.



Ovido - Quiz & Flashcards