Alla inlägg den 29 mars 2008

Av Sara - 29 mars 2008 22:30

Sådär, har avverkat en middag på resturang (goakyckling, MUMS!!) Sedan åkte vi hem och drack kaffe och käkade en bit ananaspaj och tittade på Körslaget, helt okej tycker jag. Supertrevlig kväll med min vän A.


Imorrn var först planerna att åka till Hassela, men det verkade rinna ut i sanden, sen blev planen att använda presentkorte på Maskrosen. Men enda A jobbade imorrn. Så just nu är mina planer prom, träning, solning. Middag hos mor & far månne? skönt att slippa laga mat när man är själv....=)


Nu ska jag kryoa ner i bingen och sova själv.. som jag hatar! Men man överlever väl detta oxå. Snart kommer våren och sommaren. Då är det JAG som åker ifrån C. Stockholm, here i come!!


Natti natt

Av Sara - 29 mars 2008 10:01

Sådär, då har C ÅTERIGEN gett sej iväg med sina vänner till fjälls...

Låter jag bitter? jag är det.. lite grann.. spenderade hela gårdagskvällen med att sura.. inte så smart när man tänker såhär i efterhand... hehe

Nåväl, blev ingen ananaspaj äten igår så den tar jag med ikväll till A.


Nu ska jag göra mig iordning och bege mig till city för en dag på staden med mor och systeryster. Kanske lite shopping? det behöver jag nu...

Ikväll ska jag ut och äta med A sen tar vi det nog bara lungt, hyr en film eller nåt. >Gravid som hon är blir det inget vin ikväll...=O)


NU! sätta på mig ett ansikte...

sudda sudda sudda sudda bort din sura min!!

Ovido - Quiz & Flashcards