Alla inlägg den 31 mars 2008

Av Sara - 31 mars 2008 15:23

Så idag insåg jag att det var alldeles för länge sen jag var hos frissan!! Utväxten är enorm. Så jag ringde och kika om en tjej som jag blivit tipsad om och hon hade tid på onsdag. HÄÄÄÄRLIGT!! då ska jag bli vårfräsch.

Blond igen.. ååå vad jag längtar!! så nu hoppas jag att den där tjejen är duktig.. =) Min frissa stack ju utomlands och slutade jobba hon. Det gillade jag inte!! men men, dom måste ju få leva dom med.. antar jag.


På fredag vankas after work med jobbet. Det ska bli trevligt. Hoppas det är härligt vårväder ute då! Är det som idag blir man ju smått deprimerad.

Av Sara - 31 mars 2008 07:27

Känner mig inte lika lycklig som i fredags morse. Men veckorna brukar ju trots allt gå rätt fort. Och den här veckan är fullproppad med aktiviteter.

Igår spenderade jag och sis dagen på Birsta City. Shoppade liiite, sis shoppade mer - som vanligt! =) Jag kom dock hem med en jeanskjol, en väska och gardiner. Som jag inte har bestämt vad jag tycker om ännu. Dom är väldigt somriga och fina tycker jag. Men endå kanske lite väl.... blommiga?? och sådär gulligt romantiskt som jag inte tycker om... Lägger upp bild ikväll så får ni säga vad ni tycker... Kul att göra home make over när C är borta... hehehe...


Idag är det ju riktigt deprimerande väder... 7 +grader och regn... bläää... träning efter jobbet sen hem till soffan!!



Ovido - Quiz & Flashcards