Alla inlägg den 28 mars 2008

Av Sara - 28 mars 2008 16:47

Hade ingen lust alls att åka hem efter jobbet när jag visste att det dröjer innan C kommer hem. Suck. Men jag hade inget annat att göra heller så jag åkte och handla grejer till ananaspaj som jag ska dra ihop nu sen ska jag lägga mig och läsa en bok. Jagtror jag vet nån i min bekantskapskrets som antagligen skulle njuta i fulla drag av att bara ha det lungt ett par timmar? =)

Kanske får jag C med mej nånstanns ikväll. Överraska nån med nybakat är aldrig fel. Och det är ju godare att äta när man är fler...


Idag har jag lagt ner 245 :- på nån receptbelagd hudcreme. Nu jävlar ska jag smörja mig och mina utslag kommer försvinna putsväck! yeah right...


Nu! tvätta händerna sen baktajm.


Vad ska ni hitta på ikväll/helgen?

Av Sara - 28 mars 2008 08:08

Kan man bli annat än upprörd när man läser en sån här artikel?

Det finns fan inte ord för hur jävla dumma folk är som sitter och bestämmer sånt här..

Av Sara - 28 mars 2008 08:04

Om några fler okända läsare kunde göra som Anni i föregående inlägg skulle jag vara ännu gladare!

Ovido - Quiz & Flashcards