Alla inlägg den 22 januari 2007

Av Sara - 22 januari 2007 10:58

Räkna ut ditt fultal. Ligger du över socialstyrelsens rekommendationer? det gör jag...www.fultal.com

Av Sara - 22 januari 2007 10:04

Det låter väl för många lite konstigt, men för mig är 3 veckors nykterhet ett rekord ( EN EVIGHET!)! Tarmen skrek lite grann i helgen, men plånboken som var tom skrek ännu högre så det blev ännu en lugn helg. Skönt! Va bara hemma och såg på TV i fredags och i lördags jobbade jag sen på kvällen blev det bio med anna och erika. (se tidigare inlägg, filmen e kanon!)Söndagen tillbringades i social anda, jag och syster samt mor åkte till vår kära farfar och fikade lite. Vi har bestämt att vi måste ta oss tid att träffa dom äldre lite mer än vi gör, även fast vi redan idag träffar dom mycket mer än alla mina vänner träffar sina släktingar så är det inte tillräckligt tycker jag. Och dom lever ju inte heller i all evighet så man måste umgås så mkt som möjligt medans dom finns kvar!På kvällen gick jag till Anna som fyllde år och åt tårta och tittade på Tv! Alla tankar till henne som just NU sitter i arbetsintervju *håller alla tummar!!*Nu är det dags att jobba vidare... snart helg och fest igen... TJOHOOO

Av Sara - 22 januari 2007 07:24

Denna film är ett måste!! I alla fall för alla tjejer. Hur bra som helst, man vill aldrig att den ska ta slut. Och att Jude Law är så jävla snygg i filmen är ju inte direkt ett minus.

Ovido - Quiz & Flashcards