Alla inlägg den 27 januari 2007

Av Sara - 27 januari 2007 16:07

Alltid retar det nån som jag brukar säga!Har jag varit nykter i 3 veckor tycker jag inte jag behöver se över mina alkoholvanor. Jag är ju fortfarande ung, när jag blivit 33 år(! gud bevare mig, låt det dröja länge!) har jag säkerligen inga problem att hålla mig nykter 1 månad heller. Ha en bra dag Ankan =) och du, jag har ju faktiskt inte med i min "Om Mig" att jag gillar alkohol, som vissa andra.. Undra hur nöjd han blev nu på en skala som får ett helt inlägg tillägnat till sig. Ska tänka på han när jag dricker drinkar ikväll.

Av Sara - 27 januari 2007 13:55

Äntligen lördag!Fast jag drack faktiskt mina första droppar alkohol efter 3 veckor redan i går. Vi var ute och åt så jag drack en cider och en supergod kaffedrink. Och vet ni vad? kände av det. Får nog ta det grumt lungt ikväll, det är inte bra att vara nykter såhär längre, kroppen blir ovan!! Full fart på jobbet, har inte hunnit göra mycket.. inte för att vi har sån lust heller.. ska snart måla naglarna och börja min make over..Köpte nya skor igår, lite osäker på dom men jag behåller dom nog.. kanske! Får se ikväll om jag tar på mig dom. Näe, nu är det dags för fika! Anki roparJust det, Jennys Stockholmskillar avbokade, typiskt, nu blir det bara upptagna killar på festen! Jeje, jag träffar väl mitt livs man på krogen då?

Ovido - Quiz & Flashcards