Alla inlägg den 31 januari 2007

Av Sara - 31 januari 2007 12:52

Jo, jag har ju ett nyårslöfte att jag ska bli lite modigare och våga dejta mer. Så jag hade då en "dejt" i måndags, såg på film och snackade skit. Trevlig prick. Får se om vi ses igen. Biter hårt i nävarna när jag är påväg att skicka ett sms eftersom jag sa att bollen låg hos honom. Bara att vänta och se då.Så fick man ju höra att man hade varit sentimental i lördags men jag anar att hon ljuger eftersom hon inte berättar vad jag var sentimental över. (I mitt minne var jag som en solstråle hela kvällen, inga tårar där inte!)Nåja, får väl gå ut och göra bort mig i helgen igen så har man nåt nytt att ha ångest över. Ångestfri i 3 veckor, det vill jag inte vara igen. På ett tag iaf.Ska ner på stan efter jobbet och byta ett par byxor (förhoppningsvis) Och sen ska jag träna och sen måste(!!) jag st'da klart lägenheten. Har skjutit upp det alltför länge nu. Tog tag i mitt oändligt stora sovrum igår, tvättade allt från lister till kuddar och nu ska jag göra samma sak med resten av lägenheten. Kul kväll. Tur att man har lite sovmorgon i morrn iaf. Fortfarande känns kroppen trött efter helgen. Eller var det efter måndagen? dom två ihop har antagligen gjort att min sovrytm har kommit i obalans. tar igen det inatt.Hejpa

Ovido - Quiz & Flashcards