Alla inlägg den 26 januari 2007

Av Sara - 26 januari 2007 08:25

mot helgen! Idag är det fredag och det innebär en efterlängtad lön!! Har varit fattig väldigt länge nu. Att det är fredag idag innebär att det är lördag i morgon. Att det är lördag imorgon innebär att Anna har sin födelsedagsfest i morgon. Och DET i sin tur innebär att jag ska dricka mina första droppar alkohol i morgon. på TRE veckor. Ni märker att jag är mäkta stolt? =)Kanske det blir nån god kaffedrink ikväll när vi ska ut och äta med tjejerna, men jag ska försöka låta bli. Jobbar ju i morgon så då måste en liten Sara lägga sig i tid ikväll.Imorse klev han på bussen. Försökte så gott det gick att undvika honom, men han hejade trots att jag tittade ut ur fönstret. Karlslok. Synd att han ska vara så jädra fin.Dags å jobbe!!

Ovido - Quiz & Flashcards