Alla inlägg den 29 januari 2007

Av Sara - 29 januari 2007 07:30

Tragiskt att man ska hålla på så här i 40 år till. Jobba jobba, helg och sen måndag och jobb igen. Såna här mornar kan verkligen få mig att fundera vad man pysslar med egentligen. Nåja, jag är ju ledig i morrn iaf. har en hel del saker som måste göras, som vanligt när man är ledig. Lördagens fest blev iaf riktigt lyckad, har inte varit ut här hemma sen juldagen så det blev en hel del kärt återseende. Förfesten var med en hel massa folk och Aveny var kul, för en gång skull stannade jag faktiskt till stängning. Nästan. Lyckades precis få tag på taxi oxå, skönt det.Sved rejält när jag tittade på kontoutraget förut. Jag var tydligen väldigt rik i lördags....Jaja, bara att ta tag i jobbet igen då. Det är ju kul nästan jämt! (en aning ironisk)

Ovido - Quiz & Flashcards