Direktlänk till inlägg 7 mars 2008

......Fredag!

Av Sara - 7 mars 2008 14:34

FULL FART MOT HELGEN!!


Av nån anledning känns det inte lika kul att skriva sådär när man själv ska jobba hela helgen..men det är bra. har massor att göra och bra att få bort lite. Samt att då har jag en ursäkt att det inte blir nån alkohol...

Mycket bättre att festa till bara i nära och käras sällskap, då vet man iaf att man gjort bort sig inför såna som känner en...=)


NU vill jag ha att denna dagen ska ta slut! Kommer ha fullt upp ikväll. skitroliga saker.

Först ska jag hämta 3 svarta säckar med kläder + 3 pärmar med papper som ska sorteras in. (skitkul) Sedan ska jag åka in på stan och köpa en blomma till svärmor som fyller år idag. (kanske man hinner med en kopp kaffe där iaf! =)


Imorgon tror jag det vankas nåt hos familjen pettersson/hulinder??


Ha en toppenfredag!

 
 
Ingen bild

Anki

7 mars 2008 15:09

Kul för dej som får jobba : ) Jag är ju ledig med en Grabb som jobbar natt ju vad ska jag och Lillshobben ta vägen ??? Kanske blir nån fika på stan i morgon.... Du får gärna komma till oss på kvällarna här i helgen och du jag har ju hålapparat hemma så jag kan hjälpa dej : )

 
Ingen bild

sis

7 mars 2008 15:20

Tja! Snygg layout! Så du har fullt upp ikväll? Funderade på en After Work... Jag ringer! Kram!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 30 december 2008 14:34

Blir ingen bloggning imorgon eftersom vi håller på att byta internet och är utan just nu. Gott nytt år på ER! ...

Av Sara - 30 december 2008 14:32

Tänket bege mig en snabb sväng till helvetesbirsta och hoppas på bättre hjälp denna gång. Vill ju så gärna ha en systemkamera. Kanske denna blir min idag? då blir det bara hem och lära mig skiten så jag kan knäppa massa fina bilder imorrn!! Tjing tjo...

Av Sara - 30 december 2008 07:15

Julafton blev en lugn tillställning. Slutade runt 16 och då åkte jag och fick lite mat i magen hos min faster och fick även lite julklappar! Sedan åkte jag och hämtade hjärtat i sörnacksta och vi åkte hem och mös tillsammans! Juldagen var  jag ledig,...

Av Sara - 30 december 2008 07:14

Hur firar ni helst nyårsafton? I lugn och ro hemma med dom närmsta.    21.7 % Middag i goda vänners lag.    34.8 % Fest med kompisarna hela natten!    13 % På krogen    0 % I fjällen med skidor och stugfest!    8.7 % Jag firar inte nyår.    8.7 % Nåt...

Av Sara - 24 december 2008 12:44

.. av denna jobbiga arbetsdag... vi har faktiskt haft en himla mysig dag hittills. Julfrukost, grötlunch och sällskapspel som vi fortfarande håller på att beta av. Akuten håller sig hittills (peppar peppar) väldigt lugna. Hoppas att det fortsätter så...

Ovido - Quiz & Flashcards