Direktlänk till inlägg 9 mars 2008

Söndag!

Av Sara - 9 mars 2008 10:43

Bestämde mig till slut igår att vara nykter, skönt beslut kände jag i morse!

Åkte med M till J och där vankades ost o kex och schlager (mitt första avsnitt) och det enda jag tyckte var toppen var att Carola fick tacka för sig!

J hinkade grogg och M drack lite vin. Vi snackade lite skit och sen blev jag trött och åkte hem och kröp ner vid 23.30 Skööööönt!

Trevlig kväll, det ska vi givetvis göra om, J!!

Då ska jag dricka ikapp med dig... =)


Idag innan jobbet for jag till lägenheten och hämtade sista säcken med kläder så jag har nåt att göra på min lediga dag, imorgon.  C kommer få krupp när han ser alla kläder! (tur han inte såg hur det såg ut i lägenheten i fredags... hehe) Men nu är den städad och fin!



Ikväll kommer äntligen hjärtat hem!! Jag längtar...


Nu ska jag skynda mig att jobba jobba jobba så jag hinner allt jag tänkt denna helg, jag är på god väg!!

 
 
Ingen bild

sis

9 mars 2008 16:14

Hej! Åh vad du har varit duktig i helgen!!! Jag tänkte ringa dej för ett tag sen o bjuda på middag men jag kom på att du jobbar till 19... jag var oxå nykter igår fast jag var på fest! Och det är ju sååå skönt dagen efter ;) Idag har vi gjort birsta...köpt lite basgrejer. Har lagt undan lite fina grejjer hos Marcus oxå ;) Ha det så bra! Så hörs vi! Hur ska du träna denna veckan?

 
Rikke

Rikke

9 mars 2008 17:15

fick ditt sms idag!
Men de kostar 10spänn att skicka tillbaka,o ja man fyller på mobilen med 50...haha aja skit samma!
Jag har de bra här, eller upp o ner!Idag när jag öppnade mina 2 insåg jag att jag har feber och halsont!FUCK!
Lite lång tråkigt dock, vet inte hur länge jag klarar de här..lär mig inte så mycket av spanskan heller... de suger lite!haha

hur har du de då?Kär o lycklig?o sambo!
KRAM

http://www.rikke84.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 30 december 2008 14:34

Blir ingen bloggning imorgon eftersom vi håller på att byta internet och är utan just nu. Gott nytt år på ER! ...

Av Sara - 30 december 2008 14:32

Tänket bege mig en snabb sväng till helvetesbirsta och hoppas på bättre hjälp denna gång. Vill ju så gärna ha en systemkamera. Kanske denna blir min idag? då blir det bara hem och lära mig skiten så jag kan knäppa massa fina bilder imorrn!! Tjing tjo...

Av Sara - 30 december 2008 07:15

Julafton blev en lugn tillställning. Slutade runt 16 och då åkte jag och fick lite mat i magen hos min faster och fick även lite julklappar! Sedan åkte jag och hämtade hjärtat i sörnacksta och vi åkte hem och mös tillsammans! Juldagen var  jag ledig,...

Av Sara - 30 december 2008 07:14

Hur firar ni helst nyårsafton? I lugn och ro hemma med dom närmsta.    21.7 % Middag i goda vänners lag.    34.8 % Fest med kompisarna hela natten!    13 % På krogen    0 % I fjällen med skidor och stugfest!    8.7 % Jag firar inte nyår.    8.7 % Nåt...

Av Sara - 24 december 2008 12:44

.. av denna jobbiga arbetsdag... vi har faktiskt haft en himla mysig dag hittills. Julfrukost, grötlunch och sällskapspel som vi fortfarande håller på att beta av. Akuten håller sig hittills (peppar peppar) väldigt lugna. Hoppas att det fortsätter så...

Ovido - Quiz & Flashcards