Direktlänk till inlägg 11 mars 2008

Igår, ledig dag!

Av Sara - 11 mars 2008 08:09

Så skönt igår att vara ledig! Sov till halv 8. Låg sedan och läste lite ur boken, blir alldeles för sällan nu. Sedan åt jag lite frulle och städade köket. Tog tag i 4 pärmar som jag sorterade in papper i rätt pärm och hålade varenda papper. Tog tid men det måste ju göras. Störigt att ha alla papper huller om buller. Finns inte plats för sånt nu heller...


Sedan for jag och tränade pump. Lite träningsvärk idag trots att jag tog det lungt med vikterna. Inte pumpat på länge men nu är det dags igen, om axlarna håller... gjorde inte alla axelövningar igår, körde extra mage istället.


Sedan till lägenheten och grejade lite, fast det finns faktiskt inte så mycket att greja med nu! Hyresvärden har inte hört av sig efter visningen i lördags så jag vet inte om jag ska flytta ut denna månad eller nästa..


Sedan for jag hem och läste lite till och gjorde middag - korvstroganoff och ris! Och efterrätt, fruktsallad. Som jag dessvärre fick världens utslag av på hela armarna och brösten. Har fått förut men har inte kunnat lista ut vad det kan vara. Nu vet jag iaf att det är apelsin, kiwi, banan,äpple, jordgubb eller vindruvor. Tror på apelsin.. men vi får väl se. Har haft klåda hela natten så jag har blodat ner hela sängen. NOT HOT!


På kvällen for vi till svärmor och fikade och pratade hus. Hon tycker vi ska slå till nu! Helst igår! Tittade lite i hustidningar och vi har hittat ett som vi gillar båda två. Men det är mycket som ska göras på tomten först. Så kanske till nästa sommar?


Just nu längtar jag efter sthlm på sommaren. I slutet av Maj ska vi nog köra en kryssning på fredag och sthlmsnatten på lördag. Jag längtar!!


Dags att jobba, fick just sms av C som ska hem och lägga sig, han släpade ur skotern ur bussen själv igår och har haft ont i ryggen sen dess.

Härligt, då kanske maten står på bordet när jag kommer hem?


Ikväll blir det prom runt tjärn, ska du med, Jossan?

 
 
Johanna

Johanna

11 mars 2008 10:23

tjaba! Jag är gräsligt allergiosk mot äpplen. O mott päron o alla stenfrukter. Kan ha varit äpplet du!

http://johannawistrom.blogg.se

 
Rikke

Rikke

11 mars 2008 18:35

apelsin ger utslag på mig.. o de får jag runt munnen...

O sen är de nå mer som jag får utslag på, men vet inte vad!
Åh de ger oxå runt munnen...

Men kiwi kan de oxå vara?!
Att du får utslag på armar o bröst låter lite konstigt...
Kan de inte vara ketchupen i stroganoffen då?

Puss

http://www.rikke84.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 30 december 2008 14:34

Blir ingen bloggning imorgon eftersom vi håller på att byta internet och är utan just nu. Gott nytt år på ER! ...

Av Sara - 30 december 2008 14:32

Tänket bege mig en snabb sväng till helvetesbirsta och hoppas på bättre hjälp denna gång. Vill ju så gärna ha en systemkamera. Kanske denna blir min idag? då blir det bara hem och lära mig skiten så jag kan knäppa massa fina bilder imorrn!! Tjing tjo...

Av Sara - 30 december 2008 07:15

Julafton blev en lugn tillställning. Slutade runt 16 och då åkte jag och fick lite mat i magen hos min faster och fick även lite julklappar! Sedan åkte jag och hämtade hjärtat i sörnacksta och vi åkte hem och mös tillsammans! Juldagen var  jag ledig,...

Av Sara - 30 december 2008 07:14

Hur firar ni helst nyårsafton? I lugn och ro hemma med dom närmsta.    21.7 % Middag i goda vänners lag.    34.8 % Fest med kompisarna hela natten!    13 % På krogen    0 % I fjällen med skidor och stugfest!    8.7 % Jag firar inte nyår.    8.7 % Nåt...

Av Sara - 24 december 2008 12:44

.. av denna jobbiga arbetsdag... vi har faktiskt haft en himla mysig dag hittills. Julfrukost, grötlunch och sällskapspel som vi fortfarande håller på att beta av. Akuten håller sig hittills (peppar peppar) väldigt lugna. Hoppas att det fortsätter så...

Ovido - Quiz & Flashcards