Direktlänk till inlägg 14 mars 2008

Äntligen fredag!!

Av Sara - 14 mars 2008 07:44

Vilket betyder.....


FULL FART MOT HELGEN!!!!!!!!!!!!!!

Gårdagskvällen spenderades med träning och en kaffe hos systeryster. Jag fick skicover och en väska att ha pjäxorna i. Hon fick en massa fina toppar av mig. Fattar inte att jag har kunnat haft dom på mig!! (storleksmässigt alltså)

Planer inför påsken är inte spikade ännu. Landsombodarna för härlig skoteråkning? Åka till övik till C´s kompisar? eller bara skita i allt och vara hemma?? måste bestämmas ikväll.


Idag efter jobbet ska jag och hjärtat, hör och häpna, shoppa lite! C hatar att gå i affärer men idag blir han illa tvungen. Sen ska vi bara hem och äta godis och somna tidigt. Upp 04.15 i morrn bitti då resa till Åre väntar!!


På återseende...

 
 
Rikke

Rikke

14 mars 2008 13:05

åååå åre!!!Saknar Vemdalen massvis.. o traditionen att vara en vecka under påsk byts mot sol!Eller förhoppningsvis SOL! Du bööörna me skotra från mig o:D
Ha de gott ta hand om er!

http://rikke84.blogg.se

 
Ingen bild

Anki

16 mars 2008 18:28

Hoppas ni haft en härlig helg ! Här har det varit toppen.... f-n så mycke öron det är.....
Längtar tills i morgon då ses vi : )

 
Ingen bild

Anki igen...

17 mars 2008 09:54

VART ÄR DU ??????????????????

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 30 december 2008 14:34

Blir ingen bloggning imorgon eftersom vi håller på att byta internet och är utan just nu. Gott nytt år på ER! ...

Av Sara - 30 december 2008 14:32

Tänket bege mig en snabb sväng till helvetesbirsta och hoppas på bättre hjälp denna gång. Vill ju så gärna ha en systemkamera. Kanske denna blir min idag? då blir det bara hem och lära mig skiten så jag kan knäppa massa fina bilder imorrn!! Tjing tjo...

Av Sara - 30 december 2008 07:15

Julafton blev en lugn tillställning. Slutade runt 16 och då åkte jag och fick lite mat i magen hos min faster och fick även lite julklappar! Sedan åkte jag och hämtade hjärtat i sörnacksta och vi åkte hem och mös tillsammans! Juldagen var  jag ledig,...

Av Sara - 30 december 2008 07:14

Hur firar ni helst nyårsafton? I lugn och ro hemma med dom närmsta.    21.7 % Middag i goda vänners lag.    34.8 % Fest med kompisarna hela natten!    13 % På krogen    0 % I fjällen med skidor och stugfest!    8.7 % Jag firar inte nyår.    8.7 % Nåt...

Av Sara - 24 december 2008 12:44

.. av denna jobbiga arbetsdag... vi har faktiskt haft en himla mysig dag hittills. Julfrukost, grötlunch och sällskapspel som vi fortfarande håller på att beta av. Akuten håller sig hittills (peppar peppar) väldigt lugna. Hoppas att det fortsätter så...

Ovido - Quiz & Flashcards