Direktlänk till inlägg 21 mars 2008

LÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅNG FREDAG!

Av Sara - 21 mars 2008 08:43

Idag är det jobb igen. Struntade i att åka med C till stugan hans av olika anledningar. Men om det går våran väg kanske det blir om ett par veckor!

Efter jobbet ska jag och syrran till farfar och käka och titta på diabilder från när vi var små. Kul! man var ju söt som liten... tror jag..


På tisdag ska vi kolla på en lägenhet i stan. Nästan där min lägenhet ligger. Kul! Jag hoppas den är fin!! Jag behöver verkligen komma in mot stan igen så man inte blir så himla osocial!! Men jag kommer sakna landet oxå, och närheten till naturen! Det är otroligt vackert där ute...


Nu ska jag jobba på! Ingen lång dag idag, skööööönt!!


Glad påsk era dönickar!!!


å just det, det är MADDE som plogar sig nerför backen, inte jag!! =)

 
 
Veronica

Veronica

21 mars 2008 10:23

Hahaha, du e för rolig du :D

http://ceekay.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 30 december 2008 14:34

Blir ingen bloggning imorgon eftersom vi håller på att byta internet och är utan just nu. Gott nytt år på ER! ...

Av Sara - 30 december 2008 14:32

Tänket bege mig en snabb sväng till helvetesbirsta och hoppas på bättre hjälp denna gång. Vill ju så gärna ha en systemkamera. Kanske denna blir min idag? då blir det bara hem och lära mig skiten så jag kan knäppa massa fina bilder imorrn!! Tjing tjo...

Av Sara - 30 december 2008 07:15

Julafton blev en lugn tillställning. Slutade runt 16 och då åkte jag och fick lite mat i magen hos min faster och fick även lite julklappar! Sedan åkte jag och hämtade hjärtat i sörnacksta och vi åkte hem och mös tillsammans! Juldagen var  jag ledig,...

Av Sara - 30 december 2008 07:14

Hur firar ni helst nyårsafton? I lugn och ro hemma med dom närmsta.    21.7 % Middag i goda vänners lag.    34.8 % Fest med kompisarna hela natten!    13 % På krogen    0 % I fjällen med skidor och stugfest!    8.7 % Jag firar inte nyår.    8.7 % Nåt...

Av Sara - 24 december 2008 12:44

.. av denna jobbiga arbetsdag... vi har faktiskt haft en himla mysig dag hittills. Julfrukost, grötlunch och sällskapspel som vi fortfarande håller på att beta av. Akuten håller sig hittills (peppar peppar) väldigt lugna. Hoppas att det fortsätter så...

Ovido - Quiz & Flashcards