Direktlänk till inlägg 27 mars 2008

Lösenord på bloggen?

Av Sara - 27 mars 2008 12:06

Funderar allvarligt på att skaffa lösenord på min blogg. Jag vill kunna veta vilka som läser. Det är alltid samma personer som kommenterar fast ni är över 1000 pers som läser bloggen varje månad??!!


Nåväl. Håller på att planerar en resa till sthlm. Hoppas allt går igenom med byten osv som man alltid måste greja och dona med här... Allt ska ju såklart hända när man jobbar!!!

Så hoppas jag våran fjällenresa går i lås oxå.. men sthomlsresan känns helt klart viktigare!! ROLIGARE!!


Idag har Wera hälsat på oss på jobbet. Ack så söt hon är min lilla Wera... Får aldrig nog av henne!!


Nu ska jag jobba, snart lunchdags. Äcklig lunch med mej idag... blääääe

 
 
Ingen bild

sis

27 mars 2008 13:38

jaha så nu får man f-n för att man kommenterar oxå...;)

 
Ingen bild

Anni

27 mars 2008 22:43

Hallo..Jag har halkat in på din blogg via Rikkes sida. Tycker du skriver roligt och man får många skratt ibland av att läsa din blogg..Såg vi var i åre samtidigt.. Tror till å med vi åkte samma tåg.. :)..

 
Ingen bild

Anki

28 mars 2008 17:02

Håller med Syrran ska vi inte komma med våra fina inlägg ???

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 30 december 2008 14:34

Blir ingen bloggning imorgon eftersom vi håller på att byta internet och är utan just nu. Gott nytt år på ER! ...

Av Sara - 30 december 2008 14:32

Tänket bege mig en snabb sväng till helvetesbirsta och hoppas på bättre hjälp denna gång. Vill ju så gärna ha en systemkamera. Kanske denna blir min idag? då blir det bara hem och lära mig skiten så jag kan knäppa massa fina bilder imorrn!! Tjing tjo...

Av Sara - 30 december 2008 07:15

Julafton blev en lugn tillställning. Slutade runt 16 och då åkte jag och fick lite mat i magen hos min faster och fick även lite julklappar! Sedan åkte jag och hämtade hjärtat i sörnacksta och vi åkte hem och mös tillsammans! Juldagen var  jag ledig,...

Av Sara - 30 december 2008 07:14

Hur firar ni helst nyårsafton? I lugn och ro hemma med dom närmsta.    21.7 % Middag i goda vänners lag.    34.8 % Fest med kompisarna hela natten!    13 % På krogen    0 % I fjällen med skidor och stugfest!    8.7 % Jag firar inte nyår.    8.7 % Nåt...

Av Sara - 24 december 2008 12:44

.. av denna jobbiga arbetsdag... vi har faktiskt haft en himla mysig dag hittills. Julfrukost, grötlunch och sällskapspel som vi fortfarande håller på att beta av. Akuten håller sig hittills (peppar peppar) väldigt lugna. Hoppas att det fortsätter så...

Ovido - Quiz & Flashcards