Alla inlägg under januari 2007

Av Sara - 20 januari 2007 18:37

Snart är denna arbetsdag till enda. SKÖNT!Ska gå på bio ikväll och se The holiday (Äntligen!)Så nu hoppas jag att den lever upp till alla förväntningar som folk gett mig på den.Imorrn är jag ledig så då är det dags att vara lite social. Promenad på dagen, åka ut till farfarn med syster yster och fika lite sen blir det nog en sväng till nordic och se när fredriks grabbar spelar. Iofs inte småkillarna jag ska träffa. Dags att träffa "ybuss" nu, han har ju bott här i 6 månader utan att vi har fått fingrarna ur...Och ja, Tanja, jag menar ju såklart att jag ska ha festen på lördagen den 10, trodde 9 var en lördag därför jag skrev så! =) Så hoppas folk sparar lite pengar så dom kan gå ut med oss! Längtar!Nu ska jag slå igen här och åka till Anna! ha en trevlig kväll alla.

Av Sara - 19 januari 2007 13:30

Idag var jag och tog mitt sista vaccin, som man ju ska ta om man ska ut å resa och greja. Som vanligt oroa jag upp mig i onödan. Känns ju knappt!Anki på jobbet har förklarat krig mot mig. Hon blev arg för att jag bytte bort en av dagarna jag skulle jobba med henne. This can be a very ugly thing to watch...

Av Sara - 19 januari 2007 09:55

Då blir det jobb i helgen då, fast bara på lördagen. En av helgjobbarna som ville gå på njurundarevyn. Och jag är ju bjuden på födelsedagspartaj på lördag nästa vecka. Då kan det ju passa bra att få ligga och vara bakis i lugn och ro. Tungt att jobba i morrn när jag trodde arbetsveckan var slut, men det blir ju endå till min fördel..=)Planerat en liten tjejfest med några från jobbet bland annat. Riktar nog in oss på den helgen jag hade tänkt att födelsedagsfest. Men eftersom min vän Eve jobbar den helgen + att min vän Tanja kommer hit från stockholm helgen efter så blir det nog födelsedagsfest den 9:e istället! (Om det blir som jag tänkt=) Vilket det sällan blir...=) Fest är ju alltid kul! (jag börjar känna så nu efter 3 veckors nykterhet. Detta är inte bra!!Fortsätta jobba..

Av Sara - 18 januari 2007 10:58

För min kära lilla katt att somna in.. I 17 år har vi haft honom. hans syster fick vi ta bort förra året och som det ser ut nu får inte Murre uppleva en sommar till. BläääVarför fästa sig så vid djuren? Dom lever ju trots allt inte i all evighet..Har just läst resedagbok som vänner till familjen skrivit. Första gången dom var till Thailand efter tsunamin. Dom hade haft en jättefin cermoni för Sandra och det var väl med blandade känslor dom var där igen. Att det redan gått så många år.. det har gått så fort!Nej.. dags å jobba lite..helgen är snart här. Skönt.. hoppas snön ligger kvar så vi får åka lite pulka!

Av Sara - 17 januari 2007 09:51

Detta om nåt är väl jävligt skrämmande? Jag har inga övriga ord...

Av Sara - 17 januari 2007 09:49

Vote or...

Av Sara - 17 januari 2007 09:47

Dom flesta verkar ha haft en kanonkväll på nyårsafton och varit på en riktig kungfest!

Av Sara - 16 januari 2007 08:00

Har haft min 2:a nyktra helg på raken. Och det känns så grymt skönt. Inte ens sugen på fest! Så det blir nog nyktert till helgen oxå och blir det så har jag med råge slagit ett rekord på säkerligen flera år. Helgen blev riktigt lång när man inte ligger däckad en hel dag oxå... =)Kroppen behöver nog detta. Har kommit igång med träningen efter höstens slarv. Känns skönt, men med min vanliga tur har jag alltid ont nånstanns. En sak jag tänkt på som irriterar mig ganska kraftigt med vänner som har pojkvän är när dom säger tex: Ska vi hitta på nånting på lördag för då ska X till den och den och spela poker. ??????Om du bara kan hitta på nåt med mej när din pojkvän har andra saker för sig kan det kvitta! OK?!Nu ska jag drömma mig bort i resornas värld. Suck. Jag behöver verkligen värme.

Ovido - Quiz & Flashcards