Alla inlägg den 14 maj 2007

Av Sara - 14 maj 2007 07:55

Fredagen gick väldans lungt till. Fick god mat hos mina kära paranteser och gick och la mig skrämmande tidigt för att vara Fredag. Skulle ju upp tidigt på lördagen. 04.50 ringde klockan på lördag morgon. Man ställer inte klockan på 04.vadsomhelst Nåja, behövde den tiden och jag var väl inte trött heller.. kändes bara korkat att kliva upp så jävla tidigt när man var ledig.


Drog till tåget som gick 06.15 Somnade lite titt som tätt, men jag sover faktiskt bättre på bussen hör och häpna!

Väl i sthlm drog jag iväg till Tanjas & Davids lägenhet och sminkade mig lite och annat välbehövligt. Sedan va jag med Linus. 3 timmar, det går alldeles för fort när man har roligt..... saknas redan.


Tågresan hem blev faktiskt av det roligare slaget. Hade bestämt mig att inte dricka nåt vin som min syster och hennes kära arbetskollegor skulle göra. Men jag hamnade brevid ett gäng galna Gävlebor som redan hade börjat sin fest. Jag kände att om jag skulle orka denna resa krävdes lite vin. Sagt och gjort! gött..

Mitt upp i alltihopa kom en rullstolsburen kille rullande och fastnade precis brevid oss. Hur fan lyckas man göra en vagn där en rullstol tar sig fram halva vagnen men sen tar det stopp? SKÄMMES SJ!!

Hur som helst var killen en trevlig prick så han satt kvar där och drack lite öl med oss enda till en tråkig konduktör kom och tyckte att han inte kunde sitta mitt i gången. glädjedödare

När killarna klev av i gävle följde min pigghet med och jag däckade av fullständigt.

Väl hemma orkade jag inte ens se Schlagerfestivalen. missade inget har jag hört.


Söndagen var jag seg som aldrig förr. Förkylningen vägrar ge med sig och jag kom inte in i duschen förrän 14! Sedan hände inte mkt mer den dan heller..


Nu är det alltså måndag och jobb igen.

Våran nya stjärna är här. Hon som tar mitt jobb ifrån mig. Jävulskap.

Nåja, ska inte vara bitter.


I veckan kommer en kille som ska titta på min lägenhet och EV hyra i andra hand! Vart ska jag bo sen? vet ej, vet ingenting. Måste göra nånting. NU!

Stockholm?!

Ovido - Quiz & Flashcards