Alla inlägg den 28 maj 2007

Av Sara - 28 maj 2007 11:01

Kom just på att jag hade en lång och livlig diskussion med flera personer angående "situationen" som vi så fint kallar det, jag och Herr L.

Jag tänker inte försvara nånting, för jag har själv suttit och sagt precis dom sakerna ni säger till mig nu. Jag har själv tyckt precis som Ni.

Men det är ju som sagt annorlunda när man är mitt i skiten själv.


Jag vet att ni bara vill mitt bästa.


Men det kommer ju bli som så att ni som är så emot detta och kommer med era moralpredikningar att ni har minsann varit med förr och vet precis hur det kommer sluta. Ni kommer inte få veta nånting i fortsättningen.

Och det är möjligt att det kommer sluta precis som ni säger. Det kanske slutar på nåt annat sätt oxå. Det är det man inte vet. Men man kan inte hålla på och tänka hur långt fram som helst (även om jag önskar att man kunde det ibland)


Jag tar dag för dag.


På onsdag är han hemma igen, Herr L. Kommer vara som ett barn på julafton och vänta på att han ska höra av sig.


Nåja, som sagt, jag vet ju vilka jag kan anförtro mig åt i fortsättningen och får du inget veta, besvära dig inte ens att fråga, för du kommer inte få nåt svar..


Hej hopp!!

Av Sara - 28 maj 2007 07:18

Fredagen slutade givetvis med utgång... tog en sväng på Olearys och tittade på Dregen. Sliten men ack så snygg! Och lte chockad över hur liten han var. Inte mycket längre än mig, och jag är kort! haha


Lördagen tog vi oss ner på stan och hängde sedan var det bara hem och börja parta igen. Evelina hade födelsedagsfest och vi blev nog uppemot 30 pers innan det var klart. Kul! Gick på Aveny sen blev det efterfest, det är jag inte gjord för! nåväl, kom hem halv 9.. var inte i mitt livs bästa form vid den tiden. Däckade till runt 13 då jag gick ner till A & A och bakishängde. Det var fler än jag somv ar lite slitna. Efterfest 2 dagar i rad är inte bra.


Nu är det väl dags att jobba lite. Ni får en bild från fredagen att suga på ett tag, Dregen:

Ovido - Quiz & Flashcards