Alla inlägg den 20 maj 2007

Av Sara - 20 maj 2007 18:04

Har haft kontakt under dagen med en tjej som vill hyra lägenheten så det är väl bara att hålla tummarna då. Jobbigt att hyra ut den samtidigt som det är ett litet måste... spara pengar spara pengar!


Under gårdagskvällen pratade jag med en arbetskompis som var på en fest, hon ville att jag skulle prata med en herre där, vilket jag gjorde. Så nu helt plötsligt blir det blinddate nästa helg. Sånt tycker jag inte om. Nåja, kan väl möta upp honom på krogen, ska ju endå ut. Och se vad det är för typ, jag har ju faktiskt lovat syrran att ha ett öppet sinne.......... 


Nu slutar vi strax och den här dagen har antagligen varit den längsta i världshistorien, kan ju bero på vår effektivitet här på jobbet.


Hej hopp!

Av Sara - 20 maj 2007 14:40

Känns som jag ska hyra ut min lägenhet ett tag.

Så vill DU (tjej) hyra min lägenhet (möblerad) hör av dig.


tjo flöjt!

Av Sara - 20 maj 2007 12:00

Kom i säng i hyffsad tid igår, fast nog kände man av dom där vinglasen allt... Och Anki visade mig genom hennes kortsamling, det var roligt att se!

En berusad Herr L ringde runt halv 2 och väckte mig, gjorde givetvis ingenting, då blir man bara glad, måste ju vara det bästa sättet att bli väckt på.. minns dock inte riktigt om vi hade nåt vettigt samtal, troligtvis inte.


Idag är det toppenväder, tog en promenad till jobbet i morse, en välbehövlig sådan och det gick fortare än vad jag trodde.


Nu är det strax dags för lunch. En lugn dag på jobbet, tänker inte göra så mycket i onödan.... =)

Ovido - Quiz & Flashcards