Alla inlägg den 15 maj 2007

Av Sara - 15 maj 2007 13:52

Är sällan ett bra ord. Jag har ju vetat ett tag att jag av misstag har skickat fakturor på journalkopior till några som ska ha kopiorna gratis. Har inte tänkt på det mer förrän idag, när dom ringde och var lite upprörda.


jag har inte ett dugg dåligt samvete även om jag kanske borde ha det,

jag hotade lite med att jag kommer hinna ställa till en jävla oreda innan jag sluta här.. MOAHAHAHAHA *elak*

Av Sara - 15 maj 2007 07:19

Legat och hostat hela natten. Somnade om efter att klockan ringt.

Vaknade dock av ett sms från Herr L och hann iväg till jobbet i tid endå.

Men jag är inte på nåt strålande humör idag. Vill hem och sova. Känns som febern kommer krypande.

Så jävla tröttsamt att man aldrig ska få komma igång med träningen!!!


Dags å jobbe... lite..

Ovido - Quiz & Flashcards