Alla inlägg den 29 maj 2007

Av Sara - 29 maj 2007 18:12

Pratade precis med hyresvärden angående att hyra ut min lägenhet över sommaren. Han var inte så överlycklig i det att en kille var intresserad. Han såg hellre att en tjej hyrde lägenheten. Och hon skulle vara utan pojkvän??!! "Ja, så man vet att det mest är en person som bor i lägenheten". vad fan spelar det för roll??!

Jaja, jag får väl fortsätta leta efter nån tjej då. Eller så låter jag väl E gå dit och låtsas att det är hon som ska hyra den... =)   Detta måste ju lösas..

Skulle vara gött att kunna lägga undan lite pengar i sommar...

Nu ska jag jobba klart sen ska jag till syrran. Skruttisbilen ska få sin dom om den ska få leva vidare eller om den ska skrotas.


Hej hopp!


Imorrn kommer Herr L hem.. bäst för han att han hör av sig!

Av Sara - 29 maj 2007 11:09

GRATTIS JESSICA DIN GAMLA GET!!! (32 ÅR IDAG)

Ovido - Quiz & Flashcards