Alla inlägg den 19 maj 2007

Av Sara - 19 maj 2007 17:56

arbetsdag slut!

Då ska jag till Fridhemsgatan och få en drink, middag och lite vin

kanske? =) Det känns bra, hoppas jag inte blir för sliten eftersom

jag har planerat att promenera till jobbet imorrn bitti. Blir ju dock inte alltid som man tänkt dig. Imorse tex var jag en riktig latmask och tog en timme sovstund till istället för att gå ut och gå. Dumt. Nu måste jag komma igång.


Funderade om det bara var en engångsföreteelse att Herr M (du vet nog vem du är) Läste min blogg eller om han gör det fortfarande?


Nu ska jag gå och döda lite folk som vi så fint säger här på jobbet.

Ha en bra lördagkväll, för det tänker jag ha!


HÖR AV DIG NU INNAN JAG BLIR TOOOOKIG!

Av Sara - 19 maj 2007 14:05

Säg till om jag stör
sa han när han steg in,
Så går jag med detsamma..

Du inte bara stör,
svarade jag.
Du rubbar hela min existens.
Välkommen.

Av Sara - 19 maj 2007 13:55

När jag tvivlar och känner att jag inte orkar mer. Då blir jag lite sur och tvär mot Herr L. Detta märker han och tar fram sitt allra gulligaste jag och tankarna är som bortblåsta. Denna sommaren kommer bli riktigt plågsam.


Hej hopp

Av Sara - 19 maj 2007 11:29

Jag är så himla nöjd med den här bilden att den måste läggas ut igen...

Av Sara - 19 maj 2007 10:38

Och jobb hela helgen. Känns bra. Då kan man inte göra av med några pengar. Inte för att jag har några pengar att göra av med, men endå..


Nu är Herr L påväg till strängnäs för nån årlig golftävlig som deras familj har.

Hade faktiskt ett väldigt givande samtal med honom igår kväll. Han gjorde mig glad trots att jag varit en riktig bitch hela dagen. Så jag håller väl ut ett tag till, jag förstår ju att saker och ting inte händer på en natt. Men ibland känns det som ett rätt hopplöst läge.


Nu ska jag jobba lite grann.

Ovido - Quiz & Flashcards