Alla inlägg den 30 maj 2007

Av Sara - 30 maj 2007 14:41

Nu är det slut för dagen! Ska dra iväg och göra alla tusen saker som måste bli gjorda inför morgondagen.

Jag hoppas att min överraskning kan gå i lås, annars blir jag en ledsen tjej.

Vet inte om jag kommer blogga nåt under helgen då jag befinner mig först

på dom finländska vattnen sen är jag och gör Helsingfors osäkert i 2 dagar.

Kanske blir nåt mer skrivet under kvällen.

Beror på om Herr L gör mig glad eller inte... ;)


Nu har jag bråttom!! Hej hopp

Av Sara - 30 maj 2007 09:40

Så grymt trött idag, förstår inte varför..

Och idag efter jobbet har jag en miljon saker jag ska ordna inför

Helsingfors resan. Verkar inte som min överraskning till en person kommer gå i lås. Det är synd. Jag håller fortfarande tummarna till jag kommr hem idag. Annars vet jag inte hur allt blir.


Jag är så satans less på en person som håller på att prata sönder min skalle, H*n har pysslat med det ett par dagar nu. Tröttsamt.


Vad gäller min bil har den inte fått helt klart besked men troligast är att den går i graven, stackars.


Kan det vara det där planet Herr L kommer med, månne? Hoppas Hoppas jag får prata med honom ikväll! Då blir jag lycklig igen..


Tid

17:30 Oslo      SCANDINAVIAN SAS

17:30 Helsingfors     SCANDINAVIAN SAS

17:45 LARNACA       JETX

18:00 Oslo    NORWEGIAN

18:45 Köpenhamn     STERLING

Av Sara - 30 maj 2007 07:12

Lägg det namnet på minnet, för denna 18 åriga tjej är helt grym! Och sedan jag hörde henne första gången för ungefär ett år sen har tydligen dom stora stjärnorna börjat upptäckt henne!!

Avgör själva:

http://www.youtube.com/watch?v=69Grnh7Qin8

Ovido - Quiz & Flashcards