Alla inlägg under maj 2007

Av Sara - 25 maj 2007 15:46

Eller vad tycker Ni?

Inga vidare kommentarer från min sida...

Av Sara - 25 maj 2007 12:09

..det är ju en klassiker varje  vecka så det får inte glömmas bort!

Så jäkla skönt att det äntligen är fredag. Och vintarmen den skriker så det blir någ nåt glas vin redan ikväll. Spendera kvällen hos A&A på deras mysiga uteplats verkar lovande. Men man får se till att vara pigg i morgon för då ska man ner på stan och titta på event: www.moyo.se


SATAN I GATAN kom precis på att jag glömt tvätt i maskinen. Det blir till att åka hem på lucnhen då.. precis vad jag behöver.. äääsch, drar nog redan nu. Gör ju inget vettigt endå!


Tjosan!!

Av Sara - 25 maj 2007 10:21

Ätit för mycket har man förätit sig.

Sovit för mycket har man försovit sig.

Lovat för mycket har man förlovat sig.


Eller är det bara jag som är bitter? hehehe

Av Sara - 24 maj 2007 18:40

Nu har den här arbetsdagen tagit slut.

Nu gäller det att skruttisen racar fort hem. Cops börjar ju klockan 19 =)

Jag har fått höra att det bara är jag och 13 åriga grabbar som gillar cops.

Då måste vi vara många eftersom dom fortsätter visa det.


Toppen Yanét att du kommenterade! Visste knappt att du läste bloggen!

Nu är det bara för Er alla andra som läser varje dag att följa i hennes fotspår...


Hej hopp!!

Av Sara - 24 maj 2007 16:56

..är inte alltid bäst....Den här är grym!!


http://www.youtube.com/watch?v=1lmtn76n5sI

Av Sara - 24 maj 2007 12:49

jävla dumma kvinna... undrar hur mkt hon får för att ringa aftonbladet och talar om vad som pågår i hennes liv?  Läs själv den intressanta artikeln:

http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,1076924,00.html

Av Sara - 24 maj 2007 12:14

Tog denna från www.jempa.bloggagratis.se


Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? Ja, int denna vecka dock! Suck..

Vilka vitaminer tog du när du var liten?

Que? Ingen aning…

Vad åt du senast?

Jag åt grötfrukost.

Har du fått någon komplimang idag?

Ja, några på jobbet som tyckte att jag var fint klädd idag.

Har du varit med i en rättegång?

Näe, det har jag inte.

Är du polare med grannarna?

Ja, det är jag. Därför det känns tungt att hyra ut.

Vilka språk pratar din mamma?

Svenska och dålig engelska.

Vilka länder har du bott i?

Endast Sverige. Än så länge..

Senaste piercingen?

Många många år sen nu, men den är kvar i tungan. ÄN. Snart borta.

När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?

Hmmm… shit, jag vet faktiskt inte. Det var nog länge sen det!

Gay?

Jag är ju inte det dårå..

Har du däckat/spytt för att du druckit?

Både och.

Har du något husdjur?

Nej, men jag vill gärna ha när jag blir "stor" =)

Har du täckt någons hus med toapapper?

Näe, men nu fick jag ju en idé…

Har du varit på stranden?

Givetvis. Vare sig ni vill eller inte.

Minns du dina/din musiklärares namn?

Njaaa.. Christer på grundskolan iaf..

Hur bra är din syn?

Den är nog sämre än jag vill insé…

Har du varit på ett party?

Absolut. LIVET ÄR EN FEST!!

Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?

Ja, det skulle vara coolt, under ordnade förhållanden givetvis.

Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror?

Hmm.. är det nåt mina föräldrar vill tala om för mig? Jag har ingen bror.

Har du varit utomlands?

Ja, men vill resa mycket mycket mer!!

Vilket är det bästa bröllopet du varit på?

Har aldrig fått gå på nåt bröllop.

Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål?

Jag går inte i skolan. Hade jag blivit det när jag gick i skolan hade dom nog blivit arga. Men inte förvånade.

Var är dina syskon just nu?

Syrran jobbar nog..

Vad var den senaste drömmen som du minns?

Jag vet inte...

Vem ringde dig senast?

Syrran igår kväll.

Vilken tid gick du upp imorse?

08,00, najsigt.

Vad ska du göra i helgen?

På fredags ska jag förhoppningsvis träffa J, och på lördag är det pangfest som gäller!! Har höga förväntningar..

Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?

Hej Flower! Vad sägs om att dra till Norde till hösten och jobba sen dra utomlands? Från Rikke häromkvällen.

När var du riktigt sjuk senast?

Har varit sjuk i 2 veckor, men det var länge sen jag var RIKTIGT sjuk.

När såg du en kändis senast? Vem var det?

Hmm.. i sthlm förra helgen. Bingo Rimér.. hehe

Vad finns i din bakficka?

Har klänning på mig…

Har du färglinser?

Inte nu längre..

Vad gjorde du klockan 2 inatt?

Snarkade..säkert?

Vad är det första du gör på morgonen?

Kissar!

Vad ska du göra efter det här?

Gå å käka lunch!!

Av Sara - 24 maj 2007 11:50

Gårdagskvällen spenderades med A*2 + en hund som vägrade gå. A fick vända efter ett tag eftersom hunden bara ville sitta. Jag och A fortsatt eoch njöt att det kunde vara så skönt ute så sent på kvällen. Avslutade på deras mysiga uteplats med en isglass! Sedan gick jag hem och nu har jag inte många sidor kvar på boken  Mamma sa att jag var sjuk. Den var lite seg i början men i mitten ungefär tog den sig och nu vill jag inte att den ska ta slut!


Startade torsdagsmorgonen tidigt med en grymt skön morgonpromenad! Sedan drog jag och solade! Och nu är man på jobbet igen! Snacka om att jag blir påverkad av vädret. Allt känns så mkt lättare nu för tiden.

Trots att det varit tyst från herr L i 24 timmmar nu.... Bara en vecka kvar.


Nytt rekord denna månad i besök på bloggen. Bra jobbat hurrni.

Men allvarligt, vilka är det som läser? Egentligen...

ni är grymt dåliga på att kommentera.


Hej hopp!!

Ovido - Quiz & Flashcards