Alla inlägg under maj 2007

Av Sara - 3 maj 2007 17:38

snart åtminstonde.. återkommer väl efter helgen.

Förmodligen har jag en del att skriva. Eller så är det helt tomt. Vad vet jag.

Ha en bra helg.


Jag ska göra mitt bästa.

Av Sara - 3 maj 2007 15:23

Sundsvall by night bild blev uppskattad.. hehe. Jag har ju dessutom fått höra att det där är ett populärt tillhåll på sommarkvällarna. Ska hålla utkik så kanske det kan bli en liten bildserie av Vängåvan... =)


Igår var det nån som var riktigt riktigt full. Herr L på kurs kunde tydligen bara sluta med en sak: Ångest. stackaren..


Helgen närmar sig med stormsteg och jag blir mer och mer nervös. Kommer jag våga? Om jag vågar, kommer det skita sig? Hur som helst är det bara tiden som får utvisa hur det går. Har dock inga stora förväntningar, hoppas inte du har det heller...


Nu ska jag fortsätta "jobba"...

Av Sara - 2 maj 2007 12:51

Helt sjukt onödigt vetande..

Vad..
hade du på dig idag?
Kläder…? =)
har du gjort under dagen? Jobbat, har några timmar kvar
har du för frisyr? Idag har jag bara uppsatt, frissan i morrn, gött!
ska du göra innan dagen är slut? städning och träning på schemat!
har du inte hunnit med idag? Inget än så länge..
ska du göra imorgon? Imorrn ska jag till frissan sen ska jag jobba sen ska jag packa!
vill du göra i helgen? Jag ska till våran vackra huvudstad igen… =) Så då vill jag ju såklart träffa Linus.
åt du senast? Kycklingwok med cocosmjölk och ris

är allra bästa med dig? Det är jag fel person att svara på. Men jag är nog på bra humör för det mesta.
Ogillar du hos dig själv? Att jag är snabb på att slänga ur mig dumma kommentarer.

När..
vaknade du i morse? 05.30
ringde klockan, helt sjukt trött.
är du rädd? Jag är rädd för spindlar. Osså är jag rädd att nån som står mig nära ska dö.
grät du senast? Förra veckan grinade jag flera gånger, när vi hade tagit bort Murre.
skrattade du senast? Nån gång idag..
Var du på fest senast? I lördags var vi på golden hits i sthlm, grymt kul!
var du kär senast? Jävligt länge sen jag var kär, men förtjust blir man ju, det är jag NU!
gjorde du senaste något du egentligen inte ville? Jag åkte hem från stockholm i söndags, jag ville stanna kvar.
gav du en komplimang senast? Nån gång under helgen skulle jag tro…

Vem..
kramade du senast? Mamma och Pappa kramades jag med igår.
saknar du? Linus
kysste du senast? Linus, jaaa det är länge sen nu!
vill du spotta på? Jag skulle vilja spotta på den som har sett till att jag är utan jobb snart.
skulle du vilja se ut som? Antagligen nån som är en aning smalare.. hehe
gjorde dig arg senast? Jag blev lite arg på min syster igår tror jag, men det gick över fort.

Antingen eller..
glass eller godis?
godis
morgon eller kväll? Beror ju på, men jag säger väl kväll..
skidor eller pulka? Skidor!
julafton eller födelsedag? Julafton
häst eller hund? Hund, fast helst katt
hjortron eller blåbär? Svårt, fast hjortron då..
sol eller bada? Både och
röd eller blå? Röd!

Kan du..
simma fjärilsim?
Nej, jag är rätt dålig på att simma.. men jag flyter desto bättre =)
stå på ett ben? Ja, rätt länge oxå
sjunga riktigt höga toner? Sjunger hellre än bra..
baka? Ja, när jag orkar och vill är jag duktig.
göra volter? Näe, det skulle nog inte se så graciöst ut.
hoppa upp på en häst med sadel? Har aldrig provat.
ditt eget mobilnummer? Givetvis.

Har du..
pallat äpplen?
Ja, fast jag var nog den som var fegast endå.
tagit en främling på rumpan? Inget jag minns men jag skulle inte bli förvånad..
tappat något värdefullt i toaletten? Nej
sett en hel porrfilm? Har nån gjort det, egentligen?
skrikit åt en lärare? ja, var inte guds bästa barn i skolan..
blivit dumpad? Hårt och brutalt.
förlorat någon nära vän? Nej, en del har man växt ifrån men inte förlorat.
varit i Asien? Japp
kysst någon och sedan ångrat dig? Ehh.. jorå.

Av Sara - 2 maj 2007 07:03

Vängåvan by night i sundsvall... Ber som ursäkt till dom inblandade, men detta var ju ett måste i min blogg. Tilläggas bör ju även göra för dom som inte vet, Vängåvan ligger centralt mitt utanför en krog.. snacka om ångest...

Ovido - Quiz & Flashcards