Alla inlägg under maj 2007

Av Sara - 23 maj 2007 15:13

Skönt att äntligen ha en  dag på jobbet som faktiskt har flytit på utan att man fått ett utbrott och velat gå hem. Dagen är iofs inte över ännu.

Tjejen som skulle hyra min lägenhet har backat ur. förjäääävulen!

Nåväl, har en eventuell tjej på G som vill hyra från 1 juni. Det blir bra för min del!! Inser ju nu hur jävla mkt pengar jag skulle kunna lägga undan under sommaren om jag fick hyra ut lägenheten!!


Ska kämpa på en timme till sen ska jag träffa min Evelina som äntligen är hemma, tjohoooo!! Ingen träning idag, endast promenad. tar igen det senare i veckan...


Tjo flöjt

Av Sara - 23 maj 2007 10:59

Ska ju alltså till Helsingfors nästa helg med hela tjocka släkten. Kanske inget som jag känner för egentligen men nu är det bokat och klart. Nåt som jag inte tänker göra är åka den där satans jävla anslutningsbussen som tar 7 timmar och 20 minuter från sundsvall!!!!

Det är ju för fan ett jävla skämt. Näääää, bokar om och åker ner ensam hellre och slipper den där bussresan. Kanske man hinner träffa Herr L en sväng innan båten? Det skulle viljas!!


Du saknas redan!

Av Sara - 23 maj 2007 10:26

Dom flesta verkar tycka att sitt liv är "helt okej" Om det är bra eller dåligt kan man ju förstås fundera på. En hel del svarade även att "det alltid fanns nåt att vara missnöjd med"


Nu lägger vi detta bakom oss och tar tag i sommarens bravader!

Av Sara - 23 maj 2007 09:58

en ny mobil då den jag har börjat bettet sig ytterst märkligt vilket inte är uppskattat och  iofs - livslängden på en mobil är kanske inte mer än 2 år. Denna har varit en trogen vapendragare och stått ut med diverse utbrott sena lördagsnätter, men nu säger den tack och adjö.

Blir några av dessa godingar min nya vän? Den guldiga är ju grymt snygg!!

Av Sara - 23 maj 2007 07:23

Igårkväll åkte jag och hämtade mina kompisar från Thailand, nu är Eve hemma och allt är som vanligt igen! Fick en hel påse med smycken oxå,      ME LIKE!!

Kändes helt okej att ha varit hemma, dom hade ju i princip haft regn i 3 veckor, sol ungefär 1 vecka. lite skadeglad är jag allt...


Sedan är jag en bitterfitta lite grann idag för ikväll åker Herr L utomlands och leker lyckliga familjen. Det tycker inte jag om!


Ser fram emot: Fest på lördag!! är ju över en månad sen jag var ut i stan, ska bli kul...

Ovido - Quiz & Flashcards