Alla inlägg under maj 2007

Av Sara - 8 maj 2007 11:18

bild från helgens bravader, vill göra om det. SNARAST!!

Av Sara - 8 maj 2007 08:54

Jag hatar ju karl av nån underlig anledning. Så det tar emot att säga att jag faktiskt skrattar gott åt hans blogg. Den är rolig..


http://blogg.aftonbladet.se/14002

Av Sara - 8 maj 2007 07:46

Stulen från www.aliva.blogg.se Har som ingen lust att börja jobba ännu.. =)




När lämnade du din hemstad? Jag har inte LÄMNAT min hemstad. ÄN. Kommer nog snart, åtminstonde för ett tag...

Är du bekymrad över något just nu: Jag är väldigt bekymrad. Grubblar en hel del.

Snyggast du sett i tidningen idag? Kan inte minnas att jag sett nåt snyggt, såg däremot ett jobb jag ska söka.


Favoritland förutom sverige? Thailand!!!

Pappas medborgaskap: Svensk

Längtar efter: Linus. Sjukt mycket.

Talar vilka språk? Svenska och Engelska


Gillar Allsång på Skansen? Allsången är grym! Har faktiskt varit där. dock inte sååå seriöst, men det är ju en del av sommaren!

Senast lästa papperstidning: Sundsvalls Tidning i morse *vuxenpoäng*


Senaste telefonsamtal: Pappa i morse 06.30 Han skulle hjälpa mig med bilen, snäll pappa!

Skulle du rösta höger eller vänster i ett svenskt val idag? typ vänster.

Haft sex me någon av ditt egna kön? Njaaaeeeää. pass

Kär: Jag är ju det...

Varit i Polen? Nope

Gillade du TV-serien Krigets Vindar? Krigets vindar? Jag är säkert för ung.

Hur gammal var din mamma när hon födde dig? Hon måste ha varit 29 om jag inte är helt cp.

Vill du ha / har du barn? Ja, nån gång, ingen brådska, det hinns nog med.

Av Sara - 7 maj 2007 15:25

Fredagen började tidigt, Rikke låg och grymtade på mitt vardagsrumsgolv men upp kom vi och iväg for vi. Mot el stockolmo. Fram kom vi.

Mötte upp Jenny på Fridhemsplan och for till "hennes" kanonfina lägenhet som hon tyvärr ska flytta ifrån snart. Sedan stack jag och Rikke iväg till Frihamnen där hon skulle vara med på en intervju för Kanal 5. Spännande, man är ju en riktig norrlänning, såg kändisar överallt och ögonen for som små pingpong bollar (inte som dom far i thailand dock) hehe..


Efter hennes intervju for vi in till stan och shoppade en snabbis och tog en middag/sen lunch på kungshallen. Varför finns det inget sånt i sundsvall?? så jävla bra. förutom att Rikke blev antastad av diverse män och irriterad över det var det bra =)


Hem och satte på oss ett ansikte sen var det party! Hade roligt för oss själv ett tag men sen blev vi sällskapssjuka. Så vi for till globen och nån tjej som R pratat med på nätet. Ett gäng hockeyflator och festen var igång. Tror dock att jag och rikke var mest på gång.... Följde med dom på nån nyöppnat gaykrog. Brudarna flockades och vi såg nog en och annan kille som trodde att han hamnat i himmelriket med alla tjejer som hånglade överallt.

Jag och R dansade till svetten rann sen gav vi upp.


På lördagen vaknade jag upp, oförskämt pigg, men det var nog nervositeten över dagens dejt som hägrade. Gjorde oss klara och efter en ordentlig genomkörare av munnen tog jag en Mintuu sen for vi in till stan.

Mötte upp herr L och sen gick det som det gick och gick det gjorde det.

Kvällen festade vi med Jenny och Anna, jag var nog lite för het på Mintuun för Anna gick ögonen i kors och gick hem tidigt. synd. ;)


Söndagen kom och hem skulle vi. Vem hittar jag inte på pressbyrån på centralen om inte Herr L. Lycklig blev jag då även om vi bara hann träffas en kvart. Glad!!


Så nu är man hemma i sura sundsvall igen. Bittert!! Stockholm i helgen igen kanske? Hoppas...

Av Sara - 7 maj 2007 15:24

i dagens grubblande värld. Fick ledigt över gatufesten. Härligt!!



Ovido - Quiz & Flashcards